"חוסר ההתייחסות"

ח"כ ניר ברקת תוקף: הממשלה הזניחה את החרדים

התפשטות המגיפה ואיבוד השליטה; הפקרת הציבור החרדי ופתיחת שנת הלימודים; תקציב המדינה והיחסים בליכוד • ח"כ ניר ברקת בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ ניר ברקת (הליכוד) התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ותקף את הממשלה בכל הקשור להתנהלות במגיפת הקורונה והזנחת הציבור החרדי. ברקת תקף גם את תקציב המדינה שאושר בממשלה וטען כי הוא רע לחלשים. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

"אני חושב שזה יותר חמור. אני חושב שאין קשר בין הממשלה למגזר החרדי. אין תקשורת בין הצדדים, ולכן מה שקרה זה ששנת הלימודים נפתחה ללא שום הנחיות מצד מדינת ישראל, שעסוקה רק בראשון בספטמבר. אז מה אם אנחנו באופוזיציה, זאת סיבה להתעלם ממגזרים שלמים?".

ח"כ ניר ברקת בריאיון לישי כהן

ח"כ ברקת הדגיש כי: "האחריות מוטלת על הממשלה לתת מענה ופתרון. לתקשר ולהסביר, ואני מאד מוטרד מההתעלמות הזאת, שהיא קשה ובוטה ונעשית כתוצאה מיד מכוונת של מי שרוצה להעניש את המגזר החרדי רק בגלל שהוא לא בממשלה, ואני נפגע בשמכם, בשם המגזר החרדי על חוסר ההתייחסות הזאת".

מה אתה היית עושה כראש ראשות, אילו היית צריך כעת לפתוח את שנת הלימודים ללא מתווה?

"קודם כל הייתי יושב עם מנהלי המוסדות בשולחן עגול, ומשם מפנה שאילתות לממשלה ומחייב אותם לספק תשובות. חוסר תקשורת שכזה תעלה לנו בסופו של דבר בחיי אדם, וזה באחריות קודם כל של הממשלה ושל ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר