בדרך לקריסה?

הממשלה הציעה: וטרינרים יטפלו בחולי קורונה

הצעה חדשה של הממשלה למשרד הבריאות לאפשר לווטרינרים לתגבר את בתי החולים ולטפל בחולי קורונה נדחתה. נתניהו בציניות: "הם חושבים שאנחנו תוכים?" (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

אחרי הפרסום הבוקר (חמישי) ב'ידיעות אחרונות', לפיו בכירים בממשלה הציעו לאפשר לווטרינרים לטפל בחולי קורונה, יו"ר האופוזיציה הגיב בסרקזם "הם חושבים שאנחנו תוכים?".

ההצעה שהוצעה על ידי הממשלה נדחתה על הסף בידי גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

מוקדם יותר פורסם ב'ישראל היום' כי בנט הציע לחמישה מנהלי בתי חולים שונים מאות תקנים חדשים, זאת בתמורה לחתימה מצדו על הסכם סודי לפיו לא יספרו בכלי התקשורת כי בתי החולים שתחת אחריותם נמצאים בקריסה.

פרופ' חזי לוי, מי שהיה מנכ"ל משרד הבריאות וכיום משמש כמנכ"ל בית החולים ברזילי אמר בריאיון ל'גלצ' כי "כפי שאני יודע - להד"מ. אם זה קרה, אין לי אלא להצטער, אבל איני מאמין בזה. נפגשנו עם רה"מ, הוא התעניין אם נוכל לעמוד במספרי החולים, בהינתן התוספת. אמרנו שנעשה הכל ונישכב על הגדר" .

בנט אתמול על הקורונה (לע"מ)

מנכ"ל בית החולים 'איכילוב' ופרויקטור הקורונה לשעבר, פרופ' רוני גמזו כתב כי "בתי החולים רוצים להתמודד עם משבר הקורונה תוך כדי הגדלת יכולת הספיקה של כל מערכת הבריאות: קופות ובתי״ח, כל זאת למען האזרחים, מניעת סגר וחוסן לאומי של התמודדות. אני דוחה את האמירות של 'תן תקנים - קבל שקט'. המצב הוא תנו לנו כוח ומשימה להתמודד, וביחד נצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר