"עבריינים, נאצים"

התפרע וגידף בקניון אחרי ששוטרים תפסו אותו בלי מסכה

משטרת ישראל עצרה תושב חולון כבן 50, בחשד שהפר את הסדר הציבורי בקניון בבת ים, לאחר שנתפס ללא מסכה. הוא קילל את השוטרים בבוטות וחולל פרובוקציה רועשת (משטרה)

(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

תושב חולון כבן חמישים שהסתובב בקניון בבת ים ללא מסכה, קילל שוטרים שניגשו אליו וסרב להזדהות וקרא להם "עבריינים יודנראט נאצים". אתמול משטרת ישראל עצרה אותו.

האירוע היה במהלך פעילות של שוטרי מרחב איילון אכיפה בקניון בבת ים, המתמקדת בעמידה בתנאי התו הירוק, חובת עטיית מסיכות בתוך המבנה וחייבי בידוד. בתוך כך, השוטרים הבחינו באב ובתו הקטינה, כאשר האב אינו עוטה מסיכה כנדרש. השוטרים בקשו ממנו להזדהות כדין, אולם הלה סרב להזדהות והחל בפרובוקציה רועשת תוך הפרת הסדר הציבורי הוא גידף את השוטרים והשווה אותם למשטר הנאצי. זאת חרף בקשות האזרחים מסביב שיפסיק את התנהגותו הפסולה לעיני בתו.

כאמור, לאחר ניסיונות חוזרים מהחשוד להזדהות ומאחר וסירב בתוקף להזדהות, הודיע לו השוטר על עיכובו לתחנה כדין, לשם זיהוי. משסירב, נעצר ונלקח לתחנה בהתאם, כשברשותו אף נתפס חומר החשוד כסם מחולק למנות.

בתום הליך הזיהוי בתחנת המשטרה החשוד נחקר בגין החזקת הסם והכשלת השוטרים, וכן בוצעה נגדו אכיפה בגין אי עטיית מסיכה כנדרש.

ממשטרת ישראל נמסר: "במשטרה מדגישים, כי ככל שמתבצעת עבירה ובכלל זה הפרת הנחיות הקורונה, נדרש האזרח להזדהות בפי השוטר בהתאם לסמכותו בדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר