חשש לקורונה

בן גביר לא חש בטוב; נעדר מחתונת בת חברו הקרוב בן ארי

יו"ר עוצמה יהודית נבדק לקורונה, לאחר שבימים האחרונים לא חש בטוב – בשל החשש להימצאות הנגיף בקרבו, החליט חבר הציונות הדתית להיעדר מחתונת בתו של מיכאל בן ארי (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ח"כ איתמר בן גביר. נדבק נוסף בכנסת? (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, חש לא בטוב בימים האחרונים וכעת מחכה לתוצאות בדיקה שיכריעו האם גם הוא נדבק בקורונה בגל הרביעי השוטף את הארץ. בשבוע האחרון מספר מנוכחי משכן הכנסת, בהם שלושה חברי הכנסת, נדבקו בנגיף, אחד מהם הוא ח"כ שמחה רוטמן, חבר מפלגתו של בן גביר.

כדי למנוע את התפשטות המחלה אם אכן נדבק בה, החליט יו"ר עוצמה יהודית להיעדר מחתונת בתו של חברו הקרוב ושותפו לדרך במפלגה, הד"ר מיכאל בן ארי, שבעבר התמודד מטעמה לכנסת.

בתוך כך, השריפות המשתוללות בהרי ירושלים והביאו לפינוי ישובים רבים רחוקות מסיום, על אף מאמצים רבים של כוחות הכיבוי וההצלה, מציתות גם אש יריבות פוליטית, כנהוג בכל אירוע בישראל, קטן או גדול.

ח"כ בן גביר היה הראשון שטען פומבית כי מדובר בפיגועי הצתה של צעירים מוסלמים הרוצים לנצל את החום הכבד והרוח המתעתעת כדי לשרוף ולכלות יערות, כפי שכבר קרה בעבר:

"כשבנט מטייל בבריכה בצפון וטיבי תוקף חיילים, הארץ שלנו נשרפת מבפנים", תקף בן גביר את ראש הממשלה נפתלי בנט. "אחרי 'הכלת מתים', עכשיו הם גם מכילים הצתות? ההצתות הללו הן פיגועים לכל דבר, ועל ממשלת ישראל והשב"כ לטפל במציתים ביד קשה ולהחמיר בענישה", פסק.

השריפה בהרי ירושלים (חיים גולדברג)

בתגובה, מיהר ח"כ עפר כסיף מהרשימה המשותפת לתקוף את בן גביר על טענותיו: "‏טרור ההשמצות של בן גביר. האיש חוגג שריפות שהורסות חיים של מאות אנשים ומצית אש של שנאה והסתה. למען רווח פוליטי, הכל כשר אצל בן הבליעל הזה".

בתגובה, בן גביר השיב: "אם תשאלו את כסיף גם העובדה שהם (הערבים; ר"כ) פתחו במלחמה ב-48' היא 'עלילת דם'. תמיד הוא בצד של האויבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר