סליחות לא, מופעים כן

העזות בחסות הקורונה; עיתונאי חדשות 12 הודה: "אני מבין שיש פה בעיה"

"אני מבין שיש פה בעיה", הודה העיתונאי ירון אברהם באולפן חדשות 12, כשהתייחס להגבלות הצפויות בכותל המערבי בסליחות, בעוד מופעי זמר נערכו בהשתפות המונים (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חדשות 12)

בצל ההגבלות על ההתכנסויות בכותל המערבי ובבתי הכנסת בחגים, ובצל מופע התרבות הענק שהתקיים השבוע בהשתתפות למעלה מרבבת אנשים, ירון אברהם, עיתונאי חדשות 12, השמיע מונולוג נוקב בשידור חי.

"אני לא אדם דתי", אמר אברהם, "אבל אני חייב להגיד לך כשאני רואה את פרטי המתווה המוצע לכותל, עד 8,000 מתפללים בקפסולות עם מסיכות ופקחים שיאכפו את ההגבלות. ומנגד אני את התמונות האלו (מההופעות ואירוע התרבות) אני מבין שיש כאן בעיה של סדרי עדיפויות. כנראה על ההתרבות פחות מצליחים ופה זה יותר קל".

כזכור, במוצאי השבת האחרונה התקיימה הופעת ענק של הזמר עומר אדם בהשתתפות כ-12,000 משתתפים כשעל פי התיעודים מהאירוע רובם לא עטו מסכות. התיעודים, כמובן עוררו סערה משמעותית ברשת, כשרבים תהו על האפליה וזעמו על מארגני האירוע, שככל הנראה לא הקפידו על ההנחיות המלאות.

מנגד, מסתמן כי על ההתכנסויות בכותל המערבי לאירועי הסליחות יוטלו הגבלות. על פי ההערכות בכותל המערבי יכנסו עד 8,000 מתפללים בכל אירועי הסליחות, שיחולקו לקפסולות וכולם יהיו חייבים בהטיית מסכה, כאשר בנוסף יינקטו פעולות אכיפה ושמירה על הסדר וההנחיות.

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר