התקציב החדש

האופוזיציה תוקפת: "תקציב רע לעם ישראל"

שר האוצר אביגדור ליברמן טען שזה "התקציב החברתי בתולדות המדינה", והותקף ע"י חברי אופוזיציה. ח"כ יעקב ליצמן: "ה'רב קו' שדיבר כאן משקר"; ח"כ ינון אזולאי: "תקציב רע" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ארכיון. ליצמן וליברמן (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)

הקואליציה מתכנסת לקראת אישור חוק התקציב וחוק ההסדרים בקריאה ראשונה, אחרי שאושר בממשלה ועבר למאבקים פנימיים באשר למספר סעיפים. הדיון במליאה נפתח היום (חמישי) עם הצגת התקציב ע"י שר האוצר אביגדור ליברמן, שטען כי מדובר ב"תקציב החברתי בתולדות מדינת ישראל, עם סיוע לכלל המשרדים החברתיים".

מיד אחריו עלו לנאום חברי אופוזיציה, שתקפו את דברי יו"ר ישראל ביתנו. יו"ר אגודת ישראל, ח"כ יעקב ליצמן, תקף את מדיניות הממשלה בהתמודדותה מול נגיף הקורונה ואמר: "אנחנו מתבשרים שיש ירידה בחולים הקשים - אין שקר גדול מזה! משרד הבריאות עיכב את פרסום הנתונים. יש עלייה דרמטית במתים, כאשר אתמול לבד היו 39 מתים! ה'רב קו' שדיבר כאן היום (אביגדור ליברמן בעקבות דבריו שעוררו סערה והראו חוסר ידיעה מהו כרטיס הנסיעה הישראלי; ר"כ) אמר לנו שזה תקציב חברתי - עוד שקר".

דברי ח"כ פינדרוס במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ ינון אזולאי מש"ס תקף: "זה תקציב חברתי?! זה תקציב רע לעם ישראל ולאזרחי מדינת ישראל! בתי החולים יושבים כמו קבצנים - בשביל ההורים והמשפחות שלו. התקציב הזה הוא רעות, לא בשורה. עם ישראל לא יסלח לכם עליו".

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס, התייחס למצוקה התקציבית של בתי החולים: "ברגעים אלו חדרי הניתוח בירושלים סגורים. גם חדרי הניתוח בנצרת, בנתניה ובבני ברק - סגורים. חולים מירושלים נוסעים לאיכילוב במצב קשה באמבולנסים".

דברי ח"כ ארבל במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ משה ארבל מש"ס תקף את יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי, ואמר: "אילו הוא לא היה בתפקיד הזה, היינו שומעים אותו צועק מדם ליבו נגד התקציב הרע הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר