לא סליחות - מותר

אלפים צפויים להשתתף בפסטיבל המוני שיתקיים באילת

בעוד בכותל עדיין קיימת מגבלת משתתפים, הערב צפוי להיפתח באילת פסטיבל המוני בהשתתפות אלפי חוגגים. היום קיבל הפסטיבל את אישור המשטרה לאחר דין ודברים (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לא לסליחות כן לאירועי התרבות: בעוד בכותל המערבי הוגבלה כמות המתפללים ל-8,000 משתתפים שגם חולקו לקפסולות, מופעי התרבות ממשיכים ללא הפרעה, החל בהופעתו של הזמר עומר אדם בשבוע שעבר בה השתתפו כ-12,000 משתתפים כשעל פי התיעודים מהאירוע, רובם לא עטו מסכות. ועד לפסטיבל אלפים שצפוי להתחיל היום (חמישי) באילת ולהימשך עד סוף השבוע.

מדובר בפסטיבל ענק שמתקיים מדי שנה באילת ומיועד לסטודנטים, בפסטיבל משתתפים מדי שנה אלפי חוגגים שבמשך מספר ימים מבלים במגוון מסיבות שונות. השנה אחרי עיכוב בידי המשטרה שחששה כי במקום יתרחשו הפרת הנחיות קורונה וכי הוא לא יעמוד בתנאים, הוא אושר לבסוף.

על פי הדיווח של רן בוקר ב'ווינט', ההפקה והמשטרה הגיעו לסיכומים לאחר שהמשטרה סיירה ובדקה את מערכי האבטחה והאישורים. על פי הסיכום שהתקבל, ההפקה תבדוק אם למשתתפים יש תו ירוק, תחלק אלפי מסכות למשתתפים ולא תאפשר מעבר בין מסיבות, חלק מהאירועים שתוכננו להתקיים בלילה אף בוטלו בידי המשטרה.

כל זאת כשהמשטרה בעקבות הנחיות הממשלה מאשרת את המסיבה כמעט לחלוטין במתכונתה המקורית, זאת לעומת מעמד הסליחות בכותל שהוגבל לכמות משתתפים נמוכה יחסית בשרירותיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר