ניסיון הונאה

מציעים לך הנחה בחשבון החשמל? היזהרו!

לקוחות חברת החשמל מקבלים בחודשים האחרונים, הודעות כתובות ואי-מיילים, על הנחות בחשבון החשבמל או בקשה לעדכון פרטים • מדובר בהונאה - כך לא תיפלו במלכודת (ארץ)

ניסיונות ההונאה (צילום: Gershon Elinson/Flash90, חברת חשמל)

בחודשים האחרונים, נעשים מספר ניסיונות מצד נוכלים, המנסים לדוג את פרטי האשראי שלכם, באמצעות הנחות בחשבון חברת החשמל.

לקוחות של חברת החשמל מדווחים, על מספר ניסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד ( מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

בימים אלו שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות - הכוללות בקשה להסדרת החוב. בנוסף מופצת בדואר האלקטרוני הודעה הקוראת לשלם את החשבונית עם הצעה להנחה בשיעור של 100% בתשלום החשבונית. הקישורים מובילים לאתר הזהה בנראותו לאתר של חברת החשמל.

בחברת החשמל ערים לניסיונות הללו ומבהירים: "הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il".

"בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון. הנחות בחשבון החשמל ניתנות לזכאים מטעם הביטוח הלאומי ולא באמצעות קישור למייל. אין להתייחס או להשיב לפניות אלה. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר