תגובות חריפות לצעדי האכיפה

המתקפה של רה"מ על אומן; "מחפה על פאדיחת הבריחה"

בליץ תגובות להחלטתו של בנט להטיל צעדי אכיפה חריגים בעקבות חשדות הזיופים באומן. "פתאום הוא צץ משום מקום" • "הקמפיין המכוער הוא רק פרומו למה שיהיה פה על חגיגות סוכות" (אקטואלי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

שורה של תגובות קשות וסוערות ברשתות החברתיות כנגד ראש הממשלה, נפתלי בנט, שהודיע הערב (חמישי) על צעדי אכיפה קשים שיינקטו כנגד חולים מאומן, שנסעו לראש השנה לציונו של רבי נחמן מברסלב ונכנסו לישראל במרמה, בהצגת בדיקות קורונה מזויפות. בין הצעדים: חקירת משטרה ונקיטת הליך פלילי מלא.

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיב: "פתאום הוא צץ משום מקום, מגלה ביטחון עצמי מופרז, ומפזר איומים לכל עבר, ושוב "אומן". אובססיבי האיש".

רפאל כהן, הכתב הפוליטי והכלכלי של 'כיכר השבת': "קטע, רה"מ בנט נזכר שיש קורונה בעולם בדיוק כשחרדים חוזרים מאומן. לפני כן, עם שיאי מאומתים ומתים, לא היה כאן נגיף.

"בנט כרה"מ זו המתנה הכי גדולה של ש"ס ויהדות התורה: מוכיח שוב ושוב כמה המפלגות הללו חשובות לשמירת הנושאים שבליבת החברה החרדית, ולכן יוביל לחזרת מצביעים "הביתה" (מבחינתם). זה בא אחרי מגוון בעיות פנימיות שיצאו לאור עם הירידה במספר המצביעים בבחירות 2021".

אריה ארליך, עורך מגזין משפחה, צייץ הערב: "קלוגהפט המוכשר הזה. מה לעשות כשיש מחדל קורונה ענק, מאות מתים בשבוע, בלבלה של העדר הנחיות ונוסף לזה גם פאדיחה של המחבלים הנמלטים? מוצאים את הפושעים: הדתיים שחזרו מאומן. ממשלת יח"צ".

עורך 'כפר חב"ד', העיתונאי מנחם כהן, הגיב: "הסיבוב הפוליטי על אומן והציבור החרדי, כל כך מביך. כשברקע מחדל המחבלים שנמלטו, כישלון הבדיקות ורשימת המתים שלא נגמרת - ההיטפלות הזו ראויה להידחות ע"י כל בר דעת. חודשים של הפקרות בנתב"ג, אין ספור הופעות עם קהל המונים ואפס צעדים נגד התקהלויות - צרצרים. חרדים שחוזרים מתפילה? גל פתוח".

העיתונאי עקיבא ביגמן מערוץ 20 הגיב לאכיפה הנוקשה כנגד השבים מאומן, שלפי הטענות זייפו בדיקות: "הקמפיין המכוער שעושים עכשיו על החוזרים מאומן, שהוא רק פרומו למה שהולך להיות פה על חגיגות סוכות, הוא אחד משיאי השפל של התקופה. בניגוד גמור לשנה שעברה כשהיו בעיות בשמירת ההנחיות בציבור הדתי, השנה אין הנחיות ואין מגבלות. ההפקרות חוגגת והפניית האשמה למגזר אחד היא שקופה ונלוזה".

העיתונאי יצחק נחשוני כתב: "אני מצטרף לכל גינוי והוקעה של מאומתים המזייפים, משקרים ומסכנים לחיי אדם. גם אין מקום לשאול למה הם כן מוקעים ואחרים לא. אלא שעד כה לא הוצגו שום הוכחות שהעליהום על השבים מאומן מוצדק. עד שלא יוצגו כאלה, הכותרות הן מתוזמנות וזדוניות. הבו לנו נתוני אמת ולא הכרזות מסיתות ומגמתיות!".

איש התקשורת ישראל כהן מקול ברמה צייץ: "במשטרה מאוד לא אהבו את הכותרות על ׳מחדל׳ הבריחה מהכלא של המחבלים אז מצאו איך להסיט את הכותרות לכביכול מחדל אומן. איפה הם היו בהופעות באיצטדיונים? היכן הם נעלמו מנתב״ג בחג הקורבן כשחזרו מטורקיה? העיקר שלא יעסקו כעת בבזיון של וועדת החקירה על הימלטות האסירים".

יועץ התקשורת מני גירא שווארץ: "מחדל בריחת המחבלים מהכלא, מחדל תורי הענק בקורונה, אלו מחדלים גדולים שלאזרחים בישראל מציקים ומפריעים, ולממשלה אין עליהם תשובות בכל פעם שתראו כותרות על אומן - תדעו שזה בגלל זה. להעביר את תשומת לבכם מהנושאים הללו, ומה יותר קל דיווחים משניאים על חרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר