"כמעט אנטישמי"

עלילת אומן; סמוטריץ' במתקפה חריפה על נפתלי בנט

"אכיפה בררנית היא רשע", קבע יו"ר הציונות הדתית, בהתייחסו לצעדי הענישה הקשים וחסרי הפרופורציות נגד מתפללים ששהו באומן ונחשדו בזיוף. "כמעט אנטישמי" (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
סמוטריץ' ושקד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בצל ההתנפלות חסרת הפרופורציות על חסידי ברסלב והמתפללים ששהו בציונו של רבי נחמן מברסלב באומן בימי ראש השנה, בחשש שחלק קטן מהם זייף בדיקות קורונה (עובדה, שיש לציין, רבים מערערים עליה), רבים תוקפים את ראש הממשלה נפתלי בנט, שמיהר להורות על עצירה של עשרות שבים ופתיחה בחקירה ובהליך פלילי נגדם.

מי שתקף בחריפות חסרת תקדים הוא עמיתו של בנט למפלגה עד לא מכבר וכיום יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ. "עזבו את הצביעות הכמעט אנטישמית שבהיטפלות דווקא לחוזרים מאומן אחרי התעלמות משלל הפרות חוק של קבוצות אחרות", כתב סמוטריץ היום (שישי) בציוץ בטוויטר.

"רק לחשוב מה היה קורה כאן לו נתניהו או אמיר אוחנה היו מעזים להתערב בשיקול הדעת של המשטרה והפרקליטות ולהורות להם מה ואת מי לחקור". דברי סמוטריץ.

הוא צירף דיווח מלפני שבועות אחדים, לפיו טען השר עיסאווי פריג' כי ערבים מזייפים בדיקות קורונה לפני החזרה לארץ, וכתב: "אני כמובן בעד לחקור ולמצות את מלוא חומרת הדין עם כל מי שמיפר את החוק, מרמה, ומסכן את בריאות הציבור, אבל אכיפה בררנית היא רשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר