שעות לאחר שפונה מיושביו

36 משפחות ניצלו • דרמה בחולון: בניין מגורים קרס לחלוטין

פחות מיממה לאחר שאובחנו ליקויים משמעותיים ו-36 משפחות פונו, בניין מגורים בחולון קרס מעצמו לחלוטין • מהנדסים הונחו לבחון את השפעת הקריסה על המבנים סביב • צפו בתיעוד דרמטי (בארץ)

קריסת הבניין בחולון (צילום: לפי סעיף 27)

בניין מגורים ברחוב סרלין בחולון, שפונה אתמול מדייריו לאחר שאובחנו בו סדקים משמעותיים והיה בסכנת קריסה, קרס היום (ראשון) לחלוטין, מעצמו, כשהוא ריק מדיירים.

בעקבות הקריסה, המשטרה מבצעת שינויים בהסדרי התנועה בעיר. המשטרה ממשיכה בהסדרת התנועה ברחוב סרלין בחולון, לצורך שמירה על ביטחון הציבור עקב קריסת המבנה, וחוסמת את המעבר מצומת סרלין פינת קראוזה לכיוון מזרח.

גורמי משטרה וכיבוי אש מבצעים הערכת מצב בזירה. מפקד מחוז דן טפסר רונן מכטייב הנחה את המהנדסים של עיריית חולון לבחון את המבנים מסביב לבניין שקרס וכיצד זה ישפיע על הבניינים שמסביב.

גורמים מקצועיים העריכו כי פעולות פינוי הבניין שנעשו אתמול במהירות הצילו 36 משפחות מאסון כבד.

ממשטרת ישראל נמסר: "יש לציית להוראות השוטרים ולהימנע מהגעה למקום, עד לסיום הטיפול של גורמי המקצוע והסרת החשש לשלום הציבור".

• סרטון זו מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

(צילום: כיבוי והצלה מחוז דן)
(צילום: כיבוי והצלה מחוז דן)
(צילום: כיבוי והצלה מחוז דן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר