האזהרה וההתעלמות

עדויות חושפות: זה מה שקרה לפני המראת המטוס שהתרסק

אופטימיות ישראלית קלאסית או אכן הערכה מוטעית? עדויות מהרגעים שלפני המראת המטוס, שהוביל למות שני נוסעיו בהתרסקותו, חושפים את מה שקרה לפני ההמראה (אקטואלי)

התרסקות מטוס אילוסטרציה (צילום: יהודה בן איטח, פלאש 90)

שעות אחרי התרסקות המטוס מתל אביב ליוון, שבו נהרגו שני ישראלים, המחדלים נחשפים. לפי עדויות, שאותם מפרסם העיתונאי איתי בלומנטל מתאגיד השידור הציבורי, עוד לפני שהמריא ליוון מחיפה, המטוס היה מוצף בשמן שהשפריץ מהמנוע.

לדברי עדי ראייה, טייסים במסלול העירו לטייס על נזילת השמן המשמעותית וייעצו לו להזמין מכונאי, אך הוא סרב ואמר שזה בסדר. "שכחתי לסגור את המכל", הסביר. הוא ניגב את השמן בסמרטוטים והמריא ליוון.

כזכור, אמש שני נוסעים במטוס קל ישראלי שיצא מישראל לאיי יוון נהרגו בעקבות התרסקות המטוס. המטוס, מדגם ססנה 172, נתקל במה שמכנים ביוון "קשיי גישה" אל נמל התעופה באי סאמוס שבמזרח יוון. עוד על פי הדיווח באתר 'קאתמריני' היווני, מייד לאחר קבלת הדיווח יצאו צוותי חילוץ גדולים יחד עם צוללנים, סירות משטרתיות וספינות של דייגים מתנדבים לחיפוש אחר נוסעי המטוס.

הבוקר הותר לפרסום כי שני הישראלים שנהרגו אמש, בהתרסקות המטוס הקל בדרכם ליוון הם חיים גרון, בכיר לשעבר במשרד התקשורת, ורעייתו אסתי. לפני כמה שנים, כיהן גורן כסמנכ"ל משרד התקשור, והוא, שימש כעד תביעה במשפט של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו במסגרת תיק 4000.

ההערכות ראשוניות מלמדות, כי גרון היה זה שהטיס את המטוס, שהמריא מחיפה בשעות הצהריים והיה בדרכו לכיוון האי היווני סאמוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר