"פרויקטים אחרים"

בעוד חודש וחצי: היועץ הבכיר יעזוב את בנט

רק לפני חודש וחצי, הודיע ראש הממשלה בנט, על מינוי של יועצו בעבר, ליועץ בלשכתו. כעת, היועץ הודיע על החלטתו להפסיק בייעוץ לבנט ויעזוב בעוד חודש וחצי; זו הסיבה (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קלוגהפט עם בנט (צילום: ארכיון 'כיכר')

לפני כחודש וחצי, הודיע ראש הממשלה בנט, כי החליט למנות את יועצו בעבר, משה קלוגהפט - ליועצו האישי, כעת, על פי הדיווח של עמית סגל, קלוגהפט יעזוב את תפקידו.

על פי סגל, קלוגפהט יעזוב את בנט - בעוד כחודש וחצי, לבקשתו של היועץ. הסיבה לעזיבה, היא בשל קמפיינים פוליטיים שקיבל קלוגהפט מעבר לים - בפרוטוגל ובגיאורגיה

היועץ קלוגהפט ליווה את בנט מראשית דרכו הפוליטית, כמזכ"ל מועצת יש"ע ולאחר מכן כיו"ר מפלגת הבית היהודי בבחירות 2013, אחריהן חבר בנט לראשונה ליאיר לפיד והותיר את המפלגות החרדיות באופוזיציה.

כמסע הבחירות הזה, וגם בזה לאחריו ב-2015, קלוגהפט דחף להציג את בנט כ"דתי החדש", ימני עיקש מצד אחד, אבל חלק מן החברה הישראלית מצד שני, כבוגר סיירת מטכ"ל וכיזם היי-טק מוצלח.

קלוגהפט הוא בחור ציוני דתי, הנחשב ליועץ משפיע בעולם, וייעץ לראשי מדינות, בעיקר באירופה. בין מקומות העסקתו נמצא גם הקמפיין שקיימה תמר זנדברג לראשות מרצ, עניין שהוביל לזעם בשמאל על השרה להגנת הסביבה הנוכחית, שהעסיקה אדם ש"תקף בבוטות את השמאל".

בתקופה האחרונה קלוגהפט ייעץ לבנימין נתניהו כיו"ר הליכוד, בעיקר במהלך מערכת הבחירות האחרונה, שם חודדו המסרים נגד ראשי ימינה, נפתלי בנט ואיילת שקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר