"סולד ממלחמות"

ח"כ טאהא השיב: מה נעשה אם תפרוץ מלחמה בעזה

חבר הכנסת וואליד טאהא, ממפלגת רע"מ, החברה בקואליציה, השיב לשאלה, מה יעשה הוא ומה תעשה מפלגתו, במידה ויוחלט בממשלה על מבצע צבאי ברצועת עזה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יו"ר סיעת רע"מ, ח"כ וליד טאהא (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חבר הכנסת ווליד טאהא מרע"מ, התייחס הערב (מוצ"ש) לשאלה הקבועה שנשאלת, מה תעשה מפלגת רע"מ, במידה ותפרוץ מלחמה בעזה.

מדובר בשאלה שעולה כל העת סביב ההרכב של ממשלת בנט-לפיד, לגבי מה תעשה מפלגתו במקרה שישראל תצא למבצע צבאי בעזה.

בראיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' אמר טאהא: "אנחנו סולדים ממלחמות. נניח שחס ושלום ישראל תצא למלחמה חס ושלום עם עזה ואנחנו נצא מהקואליציה, ואז מה? הממשלה הבאה תעשה יותר טוב לעזה?".

לדברי טאהא הוסיף: "אנחנו רוצים להשפיע גם בעניינים של שלום ומלחמה. אנחנו רוצים שלום. אנחנו רוצים שמדינת ישראל תקדם נושאים שיאפשרו חיים".

כזכור, לפני שבוע נערכה ישיבה בכנסת, בה מונה ח"כ ווליד טאהא מרע"ם ליו"ר וועדת הפנים. שבעה תמכו במינויו של טאהא מול ח"כ אחד שהתנגד: ח"כ איתמר בן גביר ממפלגת 'הציונות הדתית'.

לאחר המינוי הנוהג הוא שחברי הכנסת מברכים. ראשון הדוברים הפעם היה ח"כ איתמר בן גביר שקלקל את החגיגה ואמר: "אני מתבייש ביום הזה ומצטער לקלקל את החגיגה, אבל מישהו צריך כאן להגיד לחברי הכנסת שהאדם הזה אמר על מחבלים שרצחו חיילים שלנו, את הילדים שלנו שהאסירים בבתי הכלא הם לוחמי חופש, אסירים אידאולוגים, אסירי מצפון".

בן גביר "מברך" את הח"כ הערבי לרגל מינויו

ח"כ בן גביר פנה לטאהא ואמר: "איך יכול להיות שמינו אותך ליו"ר ועדת הפנים, סירבת לגנות את החמאס, סירבת לגנות ארגון טרור, ביקרת משפחות מחבלים באום אל פאחם מליל הקלשונים. הזדהית עם הטרור, אמרת שירושלים היא פלסטין ופרסמת תמיכה בסוריה. זו בדיחה על חשבוננו שאתה יו"ר ועדת הפנים, מקומך עם זכרייה זביידי".

ח"כ בן גביר פנה לחברי הכנסת שצחקקו בוועדה ואמר "תתביישו לכם, חברי כנסת שמלקקים לטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר