התחדש משפט זדורוב

השופטים דחו את בקשתה של אילנה ראדה; 'מנוול'

העדויות במשפטו של זדורוב החלו באווירה מתוחה. ראש צוות החקירה נחקר, ואילנה ראדה כינתה אותו 'מנוול'. עורך דינו של זדורוב צעק כי תפרו לזדורוב תיק. המשפט יארך כשנה (פלילי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
זדורוב הבוקר בבית המשפט (צילום: פלאש 90, David Cohen)

שלב ההוכחות במשפטו החוזר של רומן זדורוב, החל הבוקר (שלישי) בבית המשפט בנצרת. ניצב משנה יורם אזולאי - ראש צוות החקירה שניהל את התיק במשפט הראשון ייחקר הראשון, והוא החל למסור את עדותו. בהמשך צפויים להעיד העדים האחראיים על גביית העדויות מזדורוב.

אמה של תאיר ראדה - אילנה ראדה הגיעה לדיון, וביקשה באמצעות עורך דינה מוטי טימסית לשאת דברים בפתיחת הדיון, אולם בקשתם נדחתה על ידי השופטים. התובעת עו"ד שרון הר ציון הזכירה לנוכחים שמדובר ברצח של ילדה בת 13, וביקשה לכבד את זכרה: "על כולנו מוטל הנטל לכבד את זכרה של תאיר ז"ל", אמרה הפרקליטה.

עם פתיחת הדיון הזכירה הפרקליטות כי מדובר ברוצח שהודה ברצח, ובשחזור אף ציין פרטים שזדורוב לא יכול היה לדעת אם הוא לא היה הרוצח. עורך דינו של זדורוב ירום הלוי, התפרץ לעבר השופטים וצעק כי תפרו לזדורוב תיק, אולם ראש הרכב השופטים אשר קולה היסה אותו.

רגע דרמטי במיוחד נרשם כשנצ"מ אזולאי טען שראה את אח של המנוחה מנסה להתפרץ לחדר השירותים בו נרצחה תאיר. אילנה ראדה - אמה של תאיר, התפרצה ודרשה שלא יערב את הילדים שלה בסיפור, כשהבן שלה כלל לא היה שם. היא צעקה על אזולאי וטענה כי הוא "מנוול", ואמרה כי המשפחה מתכוונת להגיש תלונה כנגדו במח"ש. כמו כן טען אזולאי כי בזמנו הגיע אליהם מידע על כך שתאיר ראדה הייתה עדה לעסקת סמים ויתכן שבשל כך נרצחה, והאפשרות הזאת נחקרה אף היא.

עו"ד ירום הלוי - סנגורו של זדורוב ביקש מבית המשפט לחקור את אזולאי במשך 5 ישיבות, ואף איים שלא יתחיל את החקירה אם לא יקבל את בקשתו. הוא טען שאת עדותו של אילן ישועה במשפט נתניהו חקרו במשך 33 ישיבות ואין סיבה שלא לאפשר לו לחקור את אזולאי במשך חמש ישיבות. לדבריו, אם יתנו לו לחקור את אזולאי למשך 5 ישיבות "הפרקליטות תחליט לבטל את כתב האישום".

משפטו החוזר של זדורוב צפוי להיערך כשנה, במתכונת של שני דיונים בשבוע למשך כ-8 חודשים, כשביוני 2022 בית המשפט יצא לפגרת קיץ ולאחריה ייבדק אם יש צורך בזמן נוסף. ברשימת העדים יש 168 עדים, כשברשימת העדים נמצאת אולה קרבצ'נקו - האשה ששמה עלה כחשודה ברצח על ידי סנגוריו של זדורוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר