סערה ברשת

השדרן על הח"כית שירלי פינטו: "טוב שאת חרשת"

יוסי בן עטר התבטא בתוכניתו ב'גלי ישראל' נגד הח"כית שירלי פינטו, שהשתלחה בנתניהו, ואמר: "טוב שאת חרשת, טוב שאת לא יודעת לדבר". הרדיו התנצל והבטיח לטפל (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ההתבטאות של יוסי בן עטר (צילום: גלי ישראל)

סערה ברשת: שדרן הרדיו יוסי בן עטר, תקף היום (שלישי) בתכניתו ברדיו 'גלי ישראל', את חברת הכנסת שירלי פינטו, הסובלת מלקות שמיעה ונחשבת לח"כית החרשת הראשונה בישראל.

"טיפשה, סתומה. גנבת קולות. הצביעו לך", אמר בן עטר, "את יודעת מה? טוב שאת חירשת, אמיתי. טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול בטח הצרצרי שלך. טוב שאת לא יודעת לדבר".

הרקע למתקפה הוא, לאחר שאמש (שני) תקפה פינטו בחשבון הטוויטר שלה את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בציוץ שנוי במחלוקת וכתבה: "גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף. לפעמים נדמה שהוא אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית נשאר", אותו מיהרה למחוק.

שירלי פינטו בכנסת (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

דבריו של השדרן עוררו סערה ברשת וגררו תגובות רבות - וברדיו 'גלי ישראל' פרסמו תגובת התנצלות: "במהלך תוכנית המאזינים ששודרה היום, הביע מגיש התכנית את דעתו ואמר אמירות נגד ח"כ שירלי פינטו. רדיו 'גלי ישראל' אינו מוכן לקבל אמירות מהסוג המדובר ומתנצל בפני ח"כ פינטו ובפני כל מי שנפגע. יש לציין כי המגיש התנצל על דבריו זמן קצר לאחר שנאמרו. מקרה זה יטופל מול המגיש".

בנוסף לכך, שר החוץ, יאיר לפיד, יצא להגנתה של שירלי פינטו וצייץ בטוויטר: "ההתקפה הזו על שירלי פינטו היא התקפה על כל אדם עם מוגבלויות במדינת ישראל. מחזק את חברתנו שירלי, גאים בה, גאים שהיא חברה בכנסת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר