ביוזמת ראש העיר משה ליאון:

הירושלמים הכי יצירתיים. נבחרו אלופי הניקיון

תכנית הניקיון של ראש העיר משה ליאון לילדי ירושלים הגיעה אל סיומה. אלפי רעיונות לשיפור וייעול ניקיון העיר זרמו לעירייה. שלוש משפחות נרגשות שהציעו את הרעיונות הטובים ביותר הוזמנו ללשכת ראש העיר, קיבלו את הפרס ואת תודת ראש העיר על הסיוע לניקיון העיר ירושלים (מקומי)

(צילום: יח"צ)

במהלך ימי הקורונה יזם ראש העיר משה ליאון פרויקט יצירתי שבו התבקשו תושבי העיר להגיש רעיונות יצירתיים כדי לשמור על ירושלים נקיה. שלושת הרעיונות הטובים ביותר זיכו בפרס שחולק במעמד ראש העיר שניקיון העיר ירושלים, פלטרין של מלך, הוא אחד הדגלים החשובים שלו מאז החל לכהן בתפקידו.

כחלק מהפרויקט חילקה עיריית ירושלים לילדי העיר שישבו בבית במהלך הסגרים חוברות עבודה שהונחו לכל משפחה בדלת הבית. החוברות העניקו רגעי פנאי ויצירה, והחדירו בילדים ובכל בני הבית את חשיבות ניקיון העיר.

בחוברת הפעילות ששלחה העירייה קיבלו הילדים משימות שיעלו את המודעות לשמירה על ירושלים נקיה, ובחלקה השני ביקשו מהם לתת רעיונות שיעזרו ויעודדו לנקות את ירושלים.

אלפי משפחות שלחו בחזרה מגוון רחב של רעיונות יצירתיים ומופלאים. ראש העיר משה ליאון שביקש לעבור באופן אישי על הרעיונות היצירתיים ביותר התפעל מההברקות של הילדים ואמר "ניכר על היצירות הללו שהם פרי חכמת ילדי ירושלים".

מתוך שלל היצירות וההצעות, זכו שלוש משפחות בפרס מיוחד מתנת עיריית ירושלים. את הפרס קיבלו מידי ראש העיר בעצמו, שהזמין אותם ללשכתו וקיבל אותם בשמחה ובמאור פנים. הוא הודה למשפחות הזוכות על המאמץ הגדול לשמור על ירושלים.

במקום הראשון זכה שחר חובב, במקום השני זכו משפחת וולס ובמקום השלישי משפחת וינברגר .

"אולי הייתם עוד קטנים אבל לא לפני הרבה שנים ירושלים לא הייתה כ"כ נקייה, עכשיו אנו עובדים על וזה ובעזרתכם גם נצליח" אמר ראש העיר לילדים, "אנחנו אוהבים את ירושלים ושמחים שנעים לחיות ולגור בה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר