נתפסה עם סכין

ריסוס גז פלפל בבית הכנסת; הוארך מעצר האישה

בית המשפט השלום האריך עד ליום רביעי את מעצרה של האישה החשודה כי ריססה גז פלפל בתוך בית הכנסת בפתח תקווה ופצעה שלושה. בחיפוש על גופה נתפסה סכין (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת האירוע בפתח תקווה (צילום: איחוד הצלה סניף פתח תקווה)

בית המשפט האריך היום (שני) את מעצרה של האישה החשודה כי ריססה גז פלפל בתוך בית הכנסת בפתח תקווה.

האישה, חשודה כי נכנסה לבית הכנסת ברחוב הרב הרצוג בפתח תקווה, ריססה גז פלפל ופגעה במתפללים - חלקם מבוגרים, וגרמה להם לחבלות. שלושה נפגעים באורח קל טופלו במקום על-ידי גורמי הרפואה.

לאחר מעצרה של האישה, בחיפוש שערכו השוטרים על גופה, הם גילו כי החזיקה גם סכין, לפיכך, צוין בפני בית המשפט כי היא חשודה באחזקת סכין שלא כדין, תקיפת זקן הגורמת לחבלה של ממש ותקיפה סתם.

עו"ד רועי לנג מהסניגוריה הציבורית אמר בדיון כי "הגיעה חוות דעת ראשונית, הגברת הייתה בבית החולים. לאחר שיחה עם החשודה כמו גם לאחר עיון במסמך הבדיקה הראשונית שהתקבל בעניינה מבית החולים והרקע לו, נדמה כי מדובר במקרה שעל פניו יותר טיפולי בעיני מאשר עברייני".

לדבריו, "מדובר בחשודה שיוצאת וחוזרת מבתי הסוהר, ומוכרת לבריאות הנפש. אני מבין שלגביה קיומו של חשד סביר, אנו עומדים במשוכה הזו. כרגע אין לי להציע חלופה שתהיה בה כדי לאיין את המסוכנות וזאת בעיקר לאור נתוניה האישיים ולאו דווקא בגלל האירוע עצמו. אבקש ככל הניתן לקצר את ימי המעצר המבוקשים. צריך למצוא לגברת בית, טיפול בשל מצבה הנפשי. אין לה לאן ללכת והיכן לשהות. הצורך הטיפולי זועק כאן".

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, דורית סבן נוי, אמרה בהחלטתה כי "לאחר עיון בתיק החקירה ולאחר ששוכנעתי כי קיים חשד סביר הקושר את החשודה לעבירות המיוחסות לה, ניאותו הצדדים לקבל את הצעתי לפיה יוארך מעצרה של החשודה עד ליום רביעי. לפיכך אני מורה על הארכת מעצרה של החשודה עד ליום 27.10.21".

"אציין כי לדיון היום הונחה לעיוני בדיקת כשירות למעצר ממנה עולה כי החשודה כשירה למעצר", ציינה השופטת, וביקשה מהשב"ס לשים לב לצורך בהשגחה על החשודה. היא ציינה עוד כי "מובן שניתן להורות על שחרורה של החשודה עוד קודם לכן, ללא צורך להביאה לבית המשפט, והדבר נתון לשיקול דעתו של קצין החקירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר