שלוש שנים לפטירתו

ח"כ ינון אזולאי ספד לאביו; הח"כים התרגשו

חבר ועדת הכספים ינון אזולאי שב אמש לוועדה מאזכרת אביו, השר לשעבר דוד אזולאי ז"ל, שנפטר לפני כשלוש שנים, וקיבל את רשות הדיבור. יו"ר הוועדה קושניר: "הוא גאה בך" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ח"כ ינון אזולאי (צילום: מתוך ערוץ כנסת)

ח"כ ינון אזולאי מש"ס נחשב לאחד מחברי הכנסת האהובים במשכן, על ידי חברים מכלל המפלגות. במקביל להיותו חבר כנסת חרוץ, שרשם לא מעט הישגים גם בשבועות האחרונים ובפרט בימים האחרונים, מאז נכנס להיות חבר קבוע בוועדת הכספים, אזולאי שומר על קשר טוב ומכבד עם מרבית חבריו למליאה.

אמש (רביעי), בשעות האחרונות של דיוני ועדת הכספים על תקציב המדינה לשנים 2021 ו-2022, שב ח"כ אזולאי מאזכרת אביו, השר והח"כ לשעבר דוד אזולאי ז"ל, שנפטר לפני כשלוש שנים.

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', שהבחין בכניסתו, ביקש מיו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו, שיתן את זכות הדיבור לאזולאי, שיזכיר את מעשי אביו, והוסיף: "אי אפשר היה שלא להתנמס מהחום ומהאהבה שהייתה לו, ומהלב הגדול שהוא הביא לכל אחד ואחת שהיה בכנסת".

לאחר שקיבל את האישור מהיו"ר, אמר ח"כ אזולאי: "יש פה אנשים שיכולים לדבר עליו יותר ממני, כמו הרב גפני שמכיר אותו יותר מ-40 שנה, לפני שנולדתי. במשכן הזה הוא היה 22 שנה, ויש תמימות דעים עליו. אנשים אומרים לי 'אבא שלך היה צדיק', כמו אחד מעובדי הכנסת שסיפר לי שהוא היה חבר הכנסת היחיד שהגיע לנחם אותו כשהבן שלו נפטר, ישב איתו קרוב לשעה, ואח"כ שוחח איתו עוד שעה, אחרי השבעה. הוא כינה אותו 'הכותל שלי'".

אזולאי סיפר על חודשיו האחרונים של אביו, לפני שנפטר מהמחלה הנוראה: "לאבא שלי הייתה אמונה תמימה. כשהוא סבל, והוא עבר טיפולים קשים מאוד, הוא אמר 'אני רוצה להודות להקב"ה, כי יש כאלו שאפילו לטיפולים לא זוכים'".

לסיום ביקש אזולאי מחברי הוועדה, ומהציבור, שיעשו מעשה טוב לזכר אביו ז"ל, כי זה מה שהיה רוצה שייעשה: "אם כל אחד יידע לעשות טוב לשני, זה יהיה לעילוי נשמתו".

כשסיים את דבריו, השיב יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר, שידוע שתפיסותיו רחוקות משל ח"כ ינון אזולאי: "בטוח אבא שלך מאוד גאה בך - כאדם, כחבר כנסת וכחבר. כמעט כל חברי הכנסת במשכן יסכימו איתי, ולא רק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר