בלי מנדטים

סקר ראשון: מפלגת 'ימינה' של נפתלי בנט לא עוברת את אחוז החסימה

בסקר דיירקט פולס, מפלגת 'ימינה' בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט לא עוברת, לראשונה בסקרים, את אחוז החסימה • במקום הראשון: מפלגת הליכוד עם 35 מנדטים (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בלי מנדטים. בנט (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בסקר דיירקט פולס שפורסם היום (ראשון), מפלגתו של נפתלי בנט, ימינה, לראשונה לא עוברת את אחוז החסימה. מפלגת תקווה חדשה בראשות שר המשפטים גדעון סער ניצבת על ארבעה מנדטים וצולחת את אחוז החסימה.

עוד מנתוני הסקר: מפלגת 'הליכוד' בראשותו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ממשיכה להוביל את מפת המפלגות בישראל ולהתייצב כמפלגה הגדולה ביותר עם שלושים וחמישה מנדטים. מפלגת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד במקום השנה עם 20 מנדטים.

המפלגות החרדיות, לפי הסקר, ניצבות על 17 מנדטים: ש"ס עם 9 מנדטים ויהדות התורה עם 8 מנדטים.

שאר המפלגות: הרשימה המשותפת שבעה מנדטים, מפלגת כחול לבן של בני גנץ שבעה מנדטים, הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ שבעה מנדטים, העבודה שבעה מנדטים, ישראל ביתנו שבעה מנדטים, רע"ם - חמישה מנדטים, מרצ ארבעה מנדטים.

"צריך לציין", אומרים בדיירקט פולס, "כי כל הסקרים הפנימיים שאנחנו מבצעים לאורך החודשים האחרונים, מצביעים על כך שמפלגות ימינה ותקווה חדשה מצטמקות יחד ל- 7 מנדטים בלבד. לכל אחת מהן יש ציבור בוחרים נאמן של כ- 2 מנדטים, והשלושה הנותרים עוברים תכופות בין המפלגות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר