אירוע חריג

הגיע להתחסן וגילה שבטעות הוזרק לו בקבוקון שלם

"יש לי חום, צמרמורות וסחרחורות", מתאר אחד מתושבי הצפון שהגיע להתחסן בסמוך למקום מגוריו, אך גילה שבטעות קיבל שש מנות • החברה: "אירוע חריג עוקבים, אחר מצבו" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מנת חיסון. אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

א', תושב הצפון, הגיע לאתר חיסונים סמוך למקום מגוריו על מנת להתחסן בחיסון השלישי - וקיבל בקבוקון שלם של החיסון, כך על פי הפרסום הערב (רביעי) ב-N12.

על פי הדיווח, א' שגר בצפון התחסן כבר בשני חיסונים והגיע אל מתחם חיסונים של חברת 'כללית' על מנת לקבל את השלישי, אך הרופא במקום להזריק לו מנה אחת הזריק לו בקבוקון שלם השווה לשש מנות חיסון, כך שכעת א' מחוסן בשמונה מנות חיסון.

על פי תיאורו הוא "חש ברע, לא עובד, סובל מקשיי נשימה ומקצב לב גבוה מאוד". א' תיאר ל'N12' כי הוא חסר אונים ולא מקבל מענה הולם מכללית.

"מאז אני לא עובד, אני כבר חודש וחצי בבית עם הרופאים. כל רופא אומר משהו אחר, פגשתי עשרות רופאים. יש רופאים שאמרו שזה יעבור לי בתוך יומיים ואחזור לעבודה".

"לאחרונה פגשתי קרדיולוג שאמר לי שאני צריך להישאר חודש נוסף בבית", סיפר "יש לי חום, צמרמורות, סחרחורות ועד היום קושי בנשימה", אמר.

כללית מסרה בתגובה כי "מדובר באירוע חריג שדווח למשרד הבריאות שהנחה לעקוב אחר המטופל. הצוות הרפואי נמצא איתו בקשר צמוד ורציף, וימשיך להיות איתו בקשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר