עדיין לא מוסרת פרטים

אחרי הסתירות בגרסתה: ח"כ סילמן נועדה עם קצין הכנסת

יו"ר הקואליציה, שספגה ביקורת אחרי שסירבה למסור פרטים על זהות מי שלכאורה תקף אותה, מפנה אצבע מאשימה: "לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי" • נפגשה עם קצין הכנסת (חדשות)

עידית סילמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחרי הסתירות בגרסתה על האירוע שבו, לדבריה, הותקפה פיזית בתחנת דלק, נפגשה היום (ראשון) יו"ר הקואליציה וחברת הכנסת מימינה עידית סילמן עם קצין הכנסת.

סילמן העבירה פנייה רשמית לקצין הכנסת ובה טענות על איומים אשר הופנו כלפיה בתאריך 25/9/21 וכן הציגה צילומי מסך של מסרונים שנשלחו אליה מהתקופה האחרונה.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', סילמן טענה אמש (מוצאי שבת) בריאיון לתוכנית 'פגוש את העיתונות' ב'חדשות 12' כי הותקפה פיזית לפני כשבועיים בתחנת דלק בעיר מודיעין. "לפני שבועיים היה לי מקרה, תפס אותי בן אדם, אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, פשוט הטיח אותי לרכב, פיזית, זה משהו שבחיים לא קרה לפני כן. לא היו שם אנשים, הוא התקרב לרכב והטיח אותי אל הרכב", סיפרה ח"כ סילמן.

הבוקר סירבה ח"כ סילמן לספר פרטים נוספים על אירוע התקיפה, אך הבהירה כי קצין הכנסת קיבל תלונה על האירוע החמור. מבדיקת 'כיכר השבת' עלה כי בלשכת קצין הכנסת לא התקבלה תלונה על אירוע התקיפה. בהמשך היום, כאמור, נפגשה סילמן עם קצין הכנסת.

מאוחר יותר פרסמה סילמן פוסט שבו ניסתה להדוף את הביקורת. "בחודשיים האחרונים כמעט ולא ישנתי, וכל העת המתקפות לא פוסקות", כתבה סילמן. "מאיפה השנאה המטורפת הזו? אני מבינה שלא כולם מרוצים מהממשלה החדשה, אבל אנשים מבוגרים, הורים לילדים, מתבטאים ומתנהלים כמו אחרון הפרחחים. כל צייצני הטוויטר ממהרים לתקוף - זה מעיד בעיקר על עולמם הפנימי".

היא הוסיפה: "לא דיברתי על ימין או שמאל, אלא על המקרה האישי שקרה לי, שלא יכול להיות במציאות שלנו. כשחבר הכנסת פורוש הותקף ללא עדים (וללא סימוכין) מיהרתי לתמוך בו, לא לתלות אותו בכיכר העיר. חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7. לצערי יש יותר מתלונה אחת אצל קצין הכנסת, ככה זה כשמתרגלים למצב מטורף".

בהמשך התייחס לאירוע התקיפה לכאורה, ופירטה: "לפני זמן קצר ישבתי עם מנכ"ל וקצין הכנסת, להם נמסרו הפרטים , אשר בתוך ימי התקציב האחרונים והעמוסים נמסרו בעל פה ובסמיכות לאירוע, אך דיווחם של חלקם הפורמלי ובכתב לקצין הכנסת, התעכב. אני סומכת לחלוטין על הרשויות ומודה לכל מי שתמך, תומך וחיזק".

לאחר הביקורת הרחבה שנשמעה ברשתות החברתיות על חוסר הגיבוי של ראש הממשלה בנט לחברת מפלגתו, לפני דקות ספורות, כתב בנט: "בחודשים האחרונים, וביתר שאת לקראת העברת התקציב, עידית סילמן ומשפחתה עוברים מסכת לחצים, הכפשות ומתקפות קשות ביותר, שמעט נבחרי ציבור חוו כמותן. אני מחזק את עידית ומעריך מאוד את כושר העמידה שלה ואת העבודה הקשה והיסודית שהיא עושה בכנסת, כדי להחזיר את ישראל למסלול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר