בנט יעבור?

הגברת ביטחון ושדרוג פנים: התכנית לשיפוץ הבית בבלפור

בעקבות דרישת השב"כ, מעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור צפוי לעבור בקרוב שיפוץ נרחב בעלות של מיליונים • האבטחה תוגבר וכן יעבור הבית עבודות תשתית נרחבות • השיפוץ ימשך כשנה (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה על רקע המעון בבלפור (צילום: נתי שוחט ויונתן סינדל פלאש 90)

מעון ראש הממשלה הרשמי, ברחוב בלפור בירושלים, צפוי לעבור שיפוץ רחב בקרוב. כך פורסם אמש לראשונה בידי ירון אברהם בחדשות 12. השיפוץ, כך לפי הפרסום, צפוי להימשך שנה שלימה.

השיפוץ בבית בבלפור, שבנט מאז שנכנס לתפקידו לא משתמש בו כלל - ולא אירח בו כל מנהיג בין לאומי וכדומה, יתמקד בשני היבטים. האחד, הגברת ההגנה והאבטחה בבית, והשני שדרוג הבית וטיפוחו.

באשר לבטיחות, ההערכות בקרב הגורמים הביטחוניים הן כי הבית לא מותאם לניהול מצבי חירום או אירועים מבצעיים, וכן לא מותאם למקרה שבו יצטרכו להוציא בבהילות את ראש הממשלה מהבית.

בנוסף, כאמור, יכלול השיפוץ הצפוי טיח, צבע והחלפת ארונות מתקלפים ועבודות תשתית של ביוב צנרת וחשמל.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', בעבר עלה הצורך בשיפוץ לא אחת. עם החלפת השלטון בישראל, בשלהי השנה הקודמת, דווח כי שב"כ צפוי לדרוש ולבצע שיפוץ מקיף במעון ראש הממשלה הרשמי.

על פי הדיווח, השב"כ היה מעוניין לבצע את השיפוצים מזמן, אלא שבתקופת כהונתו של יו"ר הליכוד, סירבה משפחת נתניהו לבצע את השיפוץ שהציע השב"כ. השב"כ טוען כי השיפוץ הכרחי מטעמי אבטחה וכי יש לבצע בו תיקונים שונים.

עלויות השיפוץ נאמדות בסכומים שבין 10 ל-15 מיליון שקלים שישולמו על חשבון משלם המיסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר