עושים ספורט • פרק שני בסדרה

על חשיבות הספורט, כושר, אירובי ומתיחות

למה חשוב לנו ספורט? מה עדיף, אירובי או משקולות?• כתבינו משה מנס יצא לכתבה מצולמת בפארק הירושלמי שם התאמן עם מדריך מוסמך • וגם, מתי אסור לכם לרוץ או להתאמן (כושר)

כל מה שצריך לדעת בדרך לכושר ובריאות (צילום: שאטרסטוק)

אחרי שבפרק הקודם הסביר והמחיש לנו מדריך הכושר מוטי קסטר על קבוצות השרירים השונות ועל אימון נכון במתקני הספורט הציבוריים בירושלים הפרק נדבר ונמחיש על המתיחות הנדרשות, איך לעשות אותם נכון. על חשיבות האירובי ועל כל מה שצריך לדעת בדרך לכושר ובריאות.

"הארובי חשוב, בראש ובראשונה ללב שלנו" מסביר מוטי קסטל "הוא משמר ומחזק סיבולת לב ריאה, את קליטת החמצן בגופנו ואת זרימת הדם. כמו כן הוא משפר את העיכול ואת הפרשת הרעלים, וכמובן למשקל שלנו. דבר נוסף חשוב הוא מתיחות לפני ואחרי אמון, נצרך לשמירה על טווחי תנועה שלנו ומניעת פציעות וכו. הדבר השלישי שהוא קריטי בשביל בריאות זה נושא התזונה שעליו כל אחד היתיעץ עם תזונאי/ת שלו".

זה פרק נוסף במסגרת שתוף הפעולה עם עיריית ירושלים וכפי שסיפרה לנו דגנית פחימה הממונה על הספורט ואורח חיים בריא מטעם עיריית ירושלים בציבור החרדי: "יש כ- 330,000 אלף מתוכם הם שומרי תורה ומצוות אשר מתגוררים בשכונות שונות ובקהילות שונות. כאשר בכל קהילה ועדה יש את הדגשים והרגישויות שלה. אנחנו דואגים ליצור פתרונות מותאמים, לכל מגזר, קהילה ושכונה. הנה לדוגמה הפרוייקט הזה, שבא אחרי בנייה ושיפוץ של עשרות פארקים ברחבי העיר ויצרנו סרטוני הדרכה מיוחדים ונגישים במיוחד לציבור החרדי.

בסייעתא דשמיא" היא אומרת "אנחנו יכולים להצביע על עשרות פרויקטים ומיזמים מוצלחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר