האישה במצב קשה

בני זוג אותרו כשהם סובלים מהיפותרמיה

בני זוג כבני 75 המתגוררים באשקלון פונו לבית החולים לאחר שהגיעו למצב של היפותרמיה בשל הקור. כוחות ההצלה שהגיעו למקום פינו את האישה מורדמת ומונשמת (אקטואליה)

אילסוטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

גבר ואישה בני 75 אותרו הבוקר (רביעי) בדירה באשקלון כשהם על הרצפה עם סימני היפותרמיה.

כוחות ההצלה שהוזעקו אל הדירה, המתינו לפריצתה בידי לוחמי האש, ומצאו בפנים את השניים, אישה בת 75 שסבלה מהיפותרמיה במצב קשה וגבר בן 75 במצב קל לאחר שמעד ונחבל.

יעקב אמזלג חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי לזירה הדלת הייתה נעולה וביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק צוותי כיבוי שהגיעו ופרצו את הדלת. בדירה איתרנו גבר ואשה ששכבו על הרצפה ונזקקו לסיוע רפואי. האשה כבת 75 סבלה מהיפותרמיה ולאחר הסיוע הראשוני היא פונתה במצב קשה לבית החולים ברזילי. הגבר כבן 75 סבל מחבלות קלות (ככה"נ מעד ונחבל) ופונה אף הוא לבית החולים".

פראמדיק מד"א עידן, סיפר: "נכנסנו לדירה וראינו גבר ואישה שוכבים על הרצפה כשהם סובלים מסימני היפותרמיה והאישה מעורפלת הכרה. מיד הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח והעלינו אותם לניידות טיפול נמרץ שחוממו מראש ופינינו אותם לבית החולים כשהאישה מורדמת ומונשמת והגבר במצב קל. בימים כאלה של תחילת החורף אנחנו חייבים לשמור על קשר עם בני המשפחה המבוגרים על מנת לוודא שהם בסדר. האירוע חס וחלילה יכל להסתיים באסון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר