"מדינת כל אזרחיה"

ח"כ משה ארבל: "מתן כהנא פועל לרצות את ליברמן"

רפורמת הגיור; הניסיון להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה; המתקפה החריפה על השר מתן כהנא ועינוי הדין לאריה דרעי • ח"כ משה ארבל עולה להתקפה בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: ליאור מזרחי)

ח"כ משה ארבל (ש"ס) התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את הרפורמות שמוביל השר מתן כהנא מה שלדבריו מוביל למדינת כל אזרחיה. ח"כ ארבל התייחס לעינוי הדין שנעשה לאריה דרעי, מתווה הכותל והנאמנות החרדית לנתניהו. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון - המתקפה על מתן כהנא

לדבריו: "יש כאן מגמה מדאיגה מאד של הקרן החדשה לישראל שמשקיעה הרבה מאד כסף כדי להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית ודמוקרטית למדינת כל אזרחיה, והאירוע הזה עם רע"מ הגיע להם כמו כפפה ליד.

ח"כ משה ארבל בריאיון לישי כהן

"המגמה לרפורמות ולשינויים בענייני הדת, הכשרות והגיור, העובדה שיוליה מלינובסקי היא זאת שעומדת בראשות הוועדה לענייני דת, זו בדיוק המגמה המסוכנת שאם היא תצלח, היא תביא את מדינת ישראל עשרות שנים אחורה".

ייצא לך לשוחח עם מתן כהנא, מי שמוביל את הרפורמות הללו?

"לצערי הרב, מעט מאד. מדובר באדם יהיר ושחצן שגם מתנהל באופן הזה, שדפוס הפעולה שלו זה לרצות את ליברמן. מדובר כאן בברית מסוכנת מאד למדינה של אנשים שגם אם הם נראים יראי שמים, כמו ניר אורבך וכו', הם שותפים לאיווט ליברמן, ליאיר לפיד ולארגונים הרפורמים".

לדבריו: "מתן כהנא פועל בשירות התנועה הרפורמית, הוא משרת אותם".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר