התאונה המחרידה בשישי

תיאור מטלטל: כך הרגשנו כשבישרנו לסבתא

"הטלפונים של הקרובים היו סגורים בגלל השבת, היה מאוד קשה לומר לסבתא של הילדים שצריכה להיות חזקה" • מאחורי הקלעים של העזרה לקרובי הנפגעים בתאונה המחרידה (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אסון כבד. משפחת מעודד (צילום: באדיבות המשפחה)

התאונה המחרידה בערב שבת: העובדות הסוציאליות, ריטה אולוחובסקי ומאיה סוכמן, שטיפלו במשפחת מעודד, ששניים מילדיה וכן העובר בבטן האם נספו בתאונה הקשה סמוך לכניסת השבת בשומרון, סיפרו היום (ראשון), בריאיון לרדיו 103FM, על מה שקרה מאחורי הקלעים.

"הייתי בבית, וקראתי את הדיווח על התאונה", סיפרה מאיה, "עבר לי בראש שכנראה שהכוננית בדרכה אל בית החולים. כשריטה הגיעה לבית החולים, היא ביקשה להתייעץ עם הקולגות והגעתי להיות איתה גם".

בהמשך תיארה את הרגעים שבהם התחוור לה עוצמת האסון. "הבנו מה סדר הגודל של האירוע", סיפרה, "יחד עם כל הצוותים הצלחנו להגיע למשפחה ולהביא אותה לבית החולים. הקושי הגדול זה להחזיק את אי הוודאות ביחד עם המשפחה.

"לצערנו אנו לא יכולות לומר שום דבר מלבד להיות איתם בחוסר השליטה", תיארה את הקושי, "ההורים במצב קשה, ואתמול הילדים נקברו ללא נוכחותם של ההורים. אנחנו לוקחות את האירוע הזה הביתה".

ריטה הוסיפה: "היה צריך לאתר את הקרובים של בני המשפחה. אחרי התמונות הקשות שראיתי, הרגשתי שאצטרך עזרה, לפחות בייעוץ ובתמיכה", הוסיפה ריטה, "הטלפונים של הקרובים היו סגורים כי התקרית נכנסה לגבול השבת. היה מאוד קשה לומר לסבתא של הילדים שהיא צריכה להיות חזקה".

כזכור, בתאונה קשה בערב שבת בכביש 465. נפצעו שני הורים באורח קשה כשילדיהם טוב רואי מעודד בן השלוש, ואחותו הללי מעודד בת 6, אשר נסעו יחד ברכב המשפחה נהרגו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר