לא תאמינו

נחשף: אלו האנשים הכי מדוברים בארץ

שתי המילים של יאיר לפיד שחרכו את הרשת, ההצהרה של ג'ו ביידן ש-4 מיליון איש אהבו וההמלצה של סער שהפכה לאהובה בידי הקהל • טוויטר מסכמת את 2021 (ברשת, בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
על מי כולם מדברים? פשקווילים. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

רגע לפני סיום 2021, הרשת החברתית 'טוויטר' מסכמת את השנה הלועזית ומגלה על מי ועל מה הישראלים דיברו בעיקר בחודשים האחרונים, שהיו רווים בתהפוכות פוליטיות בארץ ובעולם, ובלא מעט מחלוקות ציבוריות בצל הקורונה.

מהנתונים שפורסמו היום (חמישי) בידי החברה עולה כי הציוץ הישראלי שהיה הפופולרי ביותר השנה - שזכה להכי הרבה פיברוטים - הוא של שר החוץ יאיר לפיד שבו בישר על הקמת הממשלה בשתי מילים: "עלה בידי". הציוץ הזה קיבל נכון להיום יותר מ-15 אלף לייקים.

במקום השני בציוצים האהובים ניצב ציוץ של שר המשפטים גדעון סער, מספר ימים לפני הקמת הממשלה. בציוץ, שגרף קרוב לרבבת לייקים, כתב סער בין היתר: "המלצה חמה לימים הקרובים: התעלמו מספינים".

את המקום החמישי קוטף, למרבה ההפתעה, דווקא שגריר בחריין בישראל, חאלד אל ג'לחמה, שצייץ בעברית על בואו לתל אביב כדי להתחיל בתפקיד השגריר הראשון של בחריין בישראל.

ובזירה העולמית. לציוץ האהוב ביותר אחראי נשיא ארצות הברית החדש, ג'ו ביידן, כשבישר באנגלית כי "זה יום חדש באמריקה". ציוץ זה קיבל למעלה מארבעה מיליון לייקים.

היום פורסמה גם רשימת האנשים ששמם הוזכר הכי הרבה בציוצים בישראל. בנימין נתניהו, כצפוי, קוטף את המקום הראשון. אחריו, לפי הסדר: ראש הממשלה נפתלי בנט, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שר החוץ יאיר לפיד, נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ והמיליארדר אילון מאסק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר