רבנים במחאה

"הדרך היחידה להגן על עם ישראל היא פירוק הממשלה"

"אין אפילו החלטה אחת התואמת את "דעותיו" כביכול של בנט בעבר", קבוצת רבנים המייצגת מאות רבני ישראל תוקפת בחריפות את ראש הממשלה בנט ואת המדיניות שלו (בארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
הרבנים אליהו וגערליצקי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 ובאדיבות המצלם)

בעקבות גל הפיגועים בחודשיים האחרונים, התכנסו ראשי קונגרס הרבנים "פיקוח נפש" המונה למעלה מ-400 גדולי רבני ישראל מכל החוגים, כדי להביע את מחאתם נגד ממשלת בנט-לפיד-עבאס, "שבעצם קיומה", כך לדבריהם, "מעודדת את הטרור הערבי לפגוע ביהודים חפים מפשע".

"מחאתנו הפעם נגד הממשלה הנוכחית, שונה וכואבת הרבה יותר ממחאות בעבר", הבהיר יו"ר הקונגרס, מרבני מרכז תל-אביב, הרב יוסף גרליצקי, "בעבר מחינו נגד מדיניות הממשלה ומהלכיה, כאשר על-פי תורה, כידוע, כל מדיניות של ויתור, רפיסות ו"הכלה", מעודדת את הטרור ומסכנת חיי יהודים.

"הפעם, המחאה היא נגד עצם קיום הממשלה הנוכחית. ממשלה שכל קיומה תלוי בכל יום בתמיכתם של אויבי ישראל תומכי הטרור הערבי; עצם קיומה של ממשלה כזאת הוא הוא העידוד והדחיפה לכל מחבל ערבי לצאת ולפגוע ביהודים, חלילה וחס. אויבינו מרגישים שהכוח והשליטה בידיהם, שעם ישראל מושפל ומובס ללא כל יכולת הרתעה".

"את התבוסתניות ומדיניות הכניעה לתומכי הטרור ניתן לראות בעקביות בכל החלטות הממשלה", אומר מזכ"ל קונגרס הרבנים, הרב אברהם לוין, "אין אפילו החלטה אחת התואמת את "דעותיו" כביכול של בנט בעבר, והן "180 מעלות שמאלה" אפילו ממפלגות המרכז. כמו ההחלטה בימים האחרונים לאסור גירוש משפחות מחבלים מהארץ. אנו חיים במציאות בלתי אפשרית, שבה לא רק שארץ ישראל מוקפת במאות מיליוני מוסלמים השואפים לחיסולה של המדינה היהודית; ולא זו בלבד שכאן בתוככי ארץ הקודש חיים באין מפריע מאות אלפי ערבים השותפים לשאיפה זו ומחכים לבצעה חלילה וחס; אלא בתוך הממשלה המחליטה על חיינו כאן יושבים נציגיהם של אותם אויבים ומנווטים את מהלכי הממשלה כרצונם!"

רב העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, הרב שמואל אליהו, מראשי קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', אמר על ההחלטה של לגרש משפחות מחבלים: "כל מדינה חפצת חיים בעולם מבינה את הדבר הפשוט ביותר: אויב החותר תחת קיום המדינה ושואף לחסלה – יש לגרשו מחוץ לתחומי המדינה. מדובר בהצלת חיי העם. זו הרי הצעה ש"ימינה" יזמו בעצמם. הנסיגה שלהם מהתמיכה בחוק מלמדת עד כמה השליטה של מנסור עבאס בממשלה חזקה מתמיד".

"מה שמכונה בטעות "טרור היחידים", ההולך ומתגבר, הוא תוצאה ישירה של ממשלת הזדון הזאת", זועקים הרבנים, "לאמיתו של דבר זהו טרור מאורגן וממוסד, שאת ההסתה הגורמת אותו ניתן לשמוע בפומבי בכל מסגד ובכל התכנסות ערבית, בחסותה של ממשלת בנט, ושל שותפו עבאס הדוגל בעצמו בהסתה זו. הדרך היחידה להגן על עם ישראל היא אך ורק פירוק הממשלה והקמת ממשלה יהודית הדוגלת ב"גאון יעקב" ומאמינה בשלימות ארץ ישראל על-פי תורת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר