חקירת אסון מירון

ארבל ליועמ"ש: תחקור את עדות גילה קליין

ח"כ ארבל פנה ליועמ"ש מנדלבליט בדרישה שיחקור את עדות יועמ"ש המשרד לשירותי דת, שהטילה את האחריות לאסון מירון על דרעי: "חשש שהונעה ממניעים פוליטיים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

ח"כ משה ארבל פנה הבוקר (חמישי) ליועמ"ש אביחי מנדלבליט, בעקבות עדות היועמ"ש למשרד לשירותי דת, עו"ד גילה קליין, בוועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, בה האשימה כי הצעדים שהובילו לאסון הנורא היו באחריותו הראשית של שר הפנים לשעבר, יו"ר ש"ס אריה דרעי, וכן באחריות השר לשירותי דת הקודם, הרב יעקב אביטן ומנכ"ל המשרד הקודם עו"ד עודד פלוס.

בין היתר האשימה עו"ד קליין כי החלטות מקצועיות בנושאי המשרד התקבלו ע"י דרעי ולא ע"י אביטן, ולטענת ח"כ ארבל, "כולן טענות לא מבוססות שמקורן בסברה ותו לא וללא ידיעה ברורה וישירה".

ארבל מציין במכתבו ליועמ"ש כי "קליין נמנעה מלהרחיב ולפרט לוועדה בדבר היחסים הרעועים שהיו לה עם השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן והמנכ"ל עודד פלוס, ואודות חוסר שביעות הרצון שלהם מתפקודה שהוביל לדרישתם בכתב ואף בישיבה בפניך לקיצור כהונתה במשרד בתום תקופת הניסיון שלה בשל יכולות מקצועיות נמוכות וחוסר שביעות רצונם מתפקודה. נתון שמחויב היה להיות מובא בפני הועדה טרם עדותה כחלק מגילוי נאות מתחייב".

כאן מגיע ארבל לטענה כי "קיים חשש ממשי שהשר הנוכחי מתן כהנא והמשרד מקבלים החלטות לא סבירות ולא תקינות ממניעים פוליטיים, וכך עולה חשש ממשי כי מניעים פוליטיים הובילו את עו"ד קליין הן בעדותה בפני הוועדה והן בקביעותיה המשפטיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר