ציטוטים חדשים נחשפים

הקלטות דונלד טראמפ: "הנוצרים האוונגליסטים אוהבים את ישראל יותר מהיהודים"

עיתון הניו יורק טיימס? "שונא את ישראל" • יהודי ארצות הברית? "לא אוהבים או לא אכפת להם מישראל" • הקלטות חדשות מפי דונלד טראמפ, הנשיא לשעבר, על ישראל (עולם)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
לא סופר איש. נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ (צילום: Shealah Craighead / White House)

ציטוטים נוספים, בהם לא מעט אמירות חריפות, מהריאיון שהעניק דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית לשעבר, לעיתונאי הישראלי ברק רביד, נחשפים. לדבריו, רוב יהודי ארצות הברית לא אוהבים את ישראל וה"ניו יורק טיימס" - העיתון האמריקני הוותיק והנחשב - שונא ישראל.

את דברים חשף רביד במסגרת הפודקאסט Unholy בהגשתה של יונית לוי, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12, וג'ונתן פרידלנד. "יש אנשים במדינה הזו שהם יהודים ולא אוהבים את ישראל יותר", אמר טראמפ.

הוא הוסיף כי "הנוצרים האוונגליסטים אוהבים את ישראל יותר מהיהודים במדינה הזו. בעבר לישראל הייתה שליטה מוחלטת על הקונגרס והיום אני חושב שקורה ההפך הגמור". לדבריו, כצפוי, מי שגרמו לכך הם "אובמה וביידן".

הנשיא לשעבר הוסיף כי למרות זאת "במערכות הבחירות שבהם התמודדו הם עדיין קיבלו קולות רבים מיהודים - מה שאומר שהיהודים - ואני אומר את זה כבר המון זמן - היהודים בארה"ב או שהם לא אוהבים את ישראל או שלא אכפת להם מישראל".

בשלב הזה כרך את הדברים במנהלי העיתון הניו יורק טיימס. "כשאתה מסתכל על ה'ניו יורק טיימס', ה'ניו יורק טיימס' שונא את ישראל. ויהודים הם אלה שמנהלים את העיתון, משפחת זלצברגר", אמר טראמפ.

הדברים נאמרים, כזכור, בהמשך לציטוטים שפרסם רביד בסוף השבוע שעבר בעיתון "ידיעות אחרונות", ובהמשך במהדורת "חדשות סוף השבוע" של חדשות 12. באותן הקלטות נשמע טראמפ כשהוא תוקף את נתניהו ואת חוסר נאמנותו, לדבריו, כלפיו, ומוסיף - תוך שימוש לעיתים במילים בוטות, כי נתניהו לא באמת רצה לעשות שלום עם הפלסטינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר