למה הפסטה שלכם לא מצליחה? בואו לבדוק

כמה מורכבת יכולה להיות הכנת פסטה? מניחים בסיר, מבשלים כמה דקות, מוסיפים קצת רוטב ומגישים. אבל יש 7 טעויות שאנשים עושים בתהליך הזה, שמחרבות להם את התוצאה הסופית (אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מניחים בסיר, מבשלים כמה דקות, מוסיפים מעל קצת רוטב - כמה מורכבת יכולה להיות הכנת פסטה? ובכן, יותר ממה שנדמה לנו. למעשה, קל ליפול לאחד החטאים הקטלניים האלה בעת הכנת ספגטי. אז קראו, למדו ותראו שהמאכל שהילדים שלכם הכי אוהבים יכול גם תמיד להצליח.

1. שימוש בסיר קטן

כן, הוא יותר קשה לניקוי, אבל כדאי שתוציאו את הסיר הכי גדול שיש לכם בארון. זה יעזור לפסטה להתבשל בצורה אחידה ולמנוע ממנה להתגבש.

2. אי המלחת המים

לדברי השף ג'סטין סמילי, מניו יורק, המים בסיר צריכים להיות "מלוחים כמו הים", עוד בטרם מוסיפים אליהם את הפסטה ואחר כך לתבל אותה שוב תוך כדי הבישול. אז אם אתם עושים את זה נכון, לא תצטרכו להוסיף מלח מאוחר יותר.

3. מילוי הסיר במים חמים

בטח, זה מהיר יותר, אבל מדובר בקיצור דרך שלא כדאי לקחת. הבאת מים קרים לרתיחה מלאה מבטיחה שכל מיני זיהומים או עופרת המצויים במי הברז שלכם לא יגיעו לפסטה.

4. הוספת שמן זית

אם אתם מבשלים אותן בסיר בגודל מתאים, אין סיבה שהאטריות ייצמדו זו לזו. (אז אל תבזבזו את שמן הזית היוקרתי שלכם לחינם).

5. היצמדות להוראות הרשומות על גבי החבילה

אלה רק הנחיות - בדקו את הטעם של פיסת פסטה, כדי לוודא שהיא במצב אל דנטה מושלם (עדיין קצת יציבה כשאתם נוגסים בה) - לפני שאתם מרוקנים את המים.

6. שטיפת הפסטה

אם אתם לא מכינים סלט פסטה קר, אין סיבה לשטוף אותה. אולי תחסכו קלוריה או שתיים על ידי הסרת העמילן, אבל הרוטב יצפה את הפסטה בצורה טובה יותר אם תשמרו עליו (הניחו בצד גם מעט ממי הבישול כדי למהול ברוטב).

7. זילוף יותר מדי גבינה

תנו למנת הפסטה שיצרתם לדבר בעד עצמה. גירוד קליל של פרמזן זה כל מה שאתם צריכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר