התנפלות סוערת • צפו

טיבי בצרחות על בן גביר: "טיפוס נאלח, אל תתקרב"

פנה ליו"ר: "אתה מרשה לפרחח הזה, לטרוריסט המורשע הזה, להשתלח" • במשך שתי דקות ברציפות הלמו חברי הכנסת זה בזה בצרחות • לוי הסתייג וחתם: "הסגנון הזה לא לרוחי" (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הצרחות בין טיבי לבן גביר במליאה (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

במהלך נאומו הערב (רביעי) במליאת הכנסת התנפל בצרחות חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת על חבר הכנסת איתמר בן גביר, כינה אותו "מורשע" ו"חבר בארגון טרור" וקרא לבדוק אם יש עליו נשק. בן גביר לא נותר חייב.

את הדברים אמר טיבי במסגרת הצעת חוק חסינות חברי כנסת. "מצופה מיושב ראש שכאשר חבר כנסת פונה אל חברי כנסת ערבים ואומר להם מחבלים - להתערב. לא להתחנן, להתערב. עד כדי כך שאם לא חוזר בו מהדברים צריך להוריד אותו מהדוכן".

בשלב הזה החל בן גביר לענות לטיבי ולכנות אותו מחבל. טיבי הרים את קולו וצרח: "לצערי אתה (מיקי לוי. י"ט) מרשה פעם אחר פעם לפרחח הזה, לטרוריסט המורשע הזה, להשתלח נגד חברי כנסת ערבים. אני גאה שאני הומני, אתה הורשעת בתמיכה בארגון טרור, לעיתים אתה שולף אקדח ומאיים על אנשים, צריך לבדוק אותך כל פעם שאתה נכנס למליאה".

כשהתרומם בן גביר ממקומו והחל לצעוד לעבר הדוכן, הוסיף טיבי וצרח: "אל תתקרב". יושב הראש לוי פנה גם הוא לבן גביר, בניסיון להרגיע את הרוחות, ואמר לו: "תחזור בבקשה". טיבי מצדו הוסיף: "תבדקו אם יש לו נשק".

לוי חתם את קרב הצרחות: "כל הסגנון הזה לא לרוחי, כל האירועים והמילים האלה - כולנו צריכים להתבייש".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר