שנתיים לחיסול סולימאני

האקרים איראנים פרצו לאתר ישראלי, ואיימו בעברית משובשת

החשבון של 'מעריב' בטוויטר ואתר ה'ג'רוזלם פוסט' נפרצו בידי האקרים מאיראן, בצל שנתיים לחיסול סולימאני • גולשים ישראלים הגיבו בבדיחות, על העברית המשובשת (רשת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
דף הבית של ג'רוזלם פוסט הבוקר והציוץ ב'מעריב' שנמחק (צילום: צילום מסך)

אתר הג'רוזלם פוסט, המכיל חדשות ישראליות באנגלית, וכן חשבון הטוויטר של 'מעריב און ליין' נפרצו הלילה (בין ראשון לשני) בידי האקרים איראנים, ביום השני השני לחיסולו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני.

בראש אתר הג'רוזלם ופוסט ובציוצים בעמוד הטוויטר של מעריב פורסמה הדמיה ובה קליע היורה מתוך טבעת אדומה - רמז לטבעת הייחודית והמפורסמת שנהג סולימאני לענוד על אצבעו - כאשר בתחתית ההדמיה נראה הכור בדימונה בוער. למעלה נכתב באנגלית ובעברית (משובשת) "אנחנו באותו מקום שאתם לא חושבים".

באתר התייחסו לפריצה, וכתבו בעמוד הטוויטר שלהם: "אנו מודעים לפריצה לאתר שלנו, הכוללת איום ישיר על ישראל. אנחנו פועלים לפתרונה ומודים לקוראים על הסבלנות וההבנה". האפליקציה של האתר לא נפגעה.

הציוץ בחשבון של 'מעריב' בטוויטר, לפני שנמחק (צילום מסך)

הציוצים האיראנים בדף הבית של 'מעריב' הוסרו במהלך הלילה, אולם בפרק הזמן שהיו באוויר נוצלו בידי הגולשים, כנהוג בטוויטר, לשיגור שלל עקיצות לאיראן, לממשלת בנט ובכלל. הסטנדאפיסט רפי רשף הגיב בצילום של קלסרים - רמז להגעה של ישראל לאירן בינתיים ולא להיפך. אחרת הגיבה בסרקזם: "וואו, יכולות מדהימות, לפרוץ לאימייל של כתב במעריב".

היו שגיחכו על התרגום הקלוקל של המשפט, והיה מי שהרחיק לכת והגיב: "איראנים חמודים, מעדיפים אתכם ולא הממשלה הזו"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר