בכיר במשרד הבריאות:

"בנט יכול לרצות, איש לא מצפה ממנו להוביל"

התחלואה מזנקת וישראל החלה 'להכיל' את הנגיף. גורם במשרד הבריאות ל'כיכר', על ראש הממשלה: "איש לא מצפה ממנו להוביל את המלחמה בנגיף כשהוא מנוהל" • לציטוט המלא (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מנוהל. נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

גורם בכיר במשרד הבריאות מאשים הבוקר (שני) את התנהלות הממשלה בכל הנוגע לטיפול במשבר הקורונה: ״כשראש ממשלה לא מנהל אלא מנוהל, כששרים בממשלה מתנהגים כמו מכחישי קורונה, איש לא מצפה מנפתלי בנט להוביל את המלחמה בנגיף הקורונה".

הבכיר במשרד הבריאות מוסיף: "הוא (בנט. י"כ) יכול לרצות לבצע מהלכים לעצירת ההתפשטות, אבל זה יישאר בגדר רצון בלבד״.

בינתיים מספרי המאומתים מוסיפים לזנק וישראל עברה ממדינה המנסה לבלום את הנגיף למדינה המכילה את הקורונה באופן רשמי. "יכולנו לבחור באסטרטגיה של מדינות אחרות לעשות סגר ושכל המדינה תהיה סגור למשך חודש, זה מה שקרה בשנה שעברה עם נזקים עצומים", אמר אתמול במסיבת העיתונאים ראש הממשלה בנט. "יכולנו לא לעשות כלום ולהגיע לתחלואה קשה. אנחנו בוחרים לקחת החלטות לפי ההתפתחות".

עוד אמר ראש הממשלה: "אומיקרון בממוצע פחות מסוכן, והרבה פחות לאנשים מחוסנים כראוי, ואנחנו גם רואים שהמיקס של חולים קשים הוא יותר נוח, שיש יותר חולים קשים שמצבם יחסית קל יותר. אני אוהב לרדת לפרטים ולמספרים ולהערכתנו אם הציבור יפעל לפי הכללים יש סבירות שנצלח בצורה טובה את הגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר