חובות של 1.8 מיליארד

בפעם השנייה: איש עסקים מוכר חשוד בהונאה

איש עסקים מוכר, המתעסק בעיקר בתחום הנדל"ן, הובא הבוקר לחקירה, בחשד שפעל להסתיר הכנסות ונכסים, על מנת שלא ישלם את החובות האדירים שנתבעו ממנו (חדשות)

איש עסקים ידוע עוכב לחקירה (צילום: Yossi Zeliger/Flash 90)

מסתבך בפעם השנייה: על פי הפרטים שמותרים לפרסום עד כה, איש עסקים מוכר מתחום הנדל"ן, עוכב הבוקר (שני) לחקירה בחשד להונאה והלבנת הון, כאשר הוא נתבע על חובות עתק של 1.8 מיליארד שקלים.

מדובר כאמור באיש עסקים מוכר, בן 61, המתגורר באזור המרכז, שכבר הורשע בעבר בעבירות מרמה בנוגע לקריסת קבוצת חברות בניה, וריצה בעקבות כך עונש מאסר ממושך.

על פי מה שמותר לפרסם, אותו איש העסקים מצוי בשנה האחרונה בהליכי פשיטת רגל בחשד לעבירות של הונאת נושים, עבירות פשיטת רגל וחדלות פירעון, וכן עבירות על חוק איסור הלבנת הון.

הבוקר כאמור הוא עוכב לחקירה, בגין חקירה כנגדו ומעורבים נוספים, הכוללים, בני משפחתו ומקורבים. על פי החשד, הוא פעל לאורך תקופה ממושכת, בסיוע מקורביו, להסתיר את הכנסותיו ונכסיו מהנושים במהלך פשיטת הרגל בה הוא מצוי, בין היתר באמצעות רישום חשבונות בנק וחברות בשליטתו על שם אחרים.

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 ערכו היום חיפוש בביתו של איש העסקים, כמו גם, בבתיהם של מעורבים נוספים ובמשרדי תאגיד הקשור לחשוד.

במהלך החיפושים התגלו מסמכים וציוד. החשוד ומעורבים נוספים עוכבו וחקירתם צפויה להימשך, בליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר