הותר לפרסום

איש העסקים שנחשד בהונאה - בועז יונה

בועז יונה, מנכ"ל חברת חפציבה לשעבר - הוא איש העסקים מתחום הנדל"ן שעוכב לחקירה בחשד להסתרת הכנסות, הונאה והלבנת הון; בתום חקירתו שוחרר למעצר בית (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בועז יונה (צילום: Noam Moskowitz/FLASH90)

הותר לפרסום: בועז יונה, מנכ"ל חברת חפציבה לשעבר - הוא איש העסקים מתחום הנדל"ן שעוכב לחקירה בחשד להסתרת הכנסות, הונאה והלבנת הון

בועז יונה מצוי בהליכי פשיטת רגל. מדובר בפרשה החדשה בעבירות של הונאת נושים, עבירות בתחום פשיטת הרגל, כאשר החקירה לא מתנהלת רק כנגדו אלה גם נגד מספר מעורבים נוספים.

החובות שנתבעו ממנו במסגרת הליכי פשיטת הרגל שבהם הוא מצוי הם 1.8 מיליארד שקל. על פי החשד, הוא פעל להסתיר את הכנסותיו ונכסיו מהנושים במהלך פשיטת הרגל.

עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, השבוע, חוקרי היחידה הארצית לחקירות של הממונה על חדלות פירעון וחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 ערכו חיפושים בביתו ובבתיהם של מספר מעורבים נוספים, במהלך החיפושים נתפסו מסמכים וחומרים נוספים.

בועז יונה נחקר ביום שני במשך שעות ארוכות ובסיום החקירה שוחרר למעצר בית.

עורכי דינו, בעז בן צור ורון סמוראי מסרו אמרו בתגובה כי "הטענות נגד מר בועז יונה הן טענות ממוחזרות שהועלו כבר בעבר עד כה בתי המשפט לא מצאו ממש בטענות שהועלו כנגד מר יונה.

"מר יונה פועל כדין במסגרת ההליכים המנוהלים ופעולות הכונס הרשמי נעשו על מנת להשיג מטרה זרה ולנסות להשפיע בצורה פסולה על הליך אזרחי המתנהל בין הצדדים הכונס הרשמי מנסה להחיות בתואנות שווא הליך פשיטת רגל הנמשך כבר 15 שנים שמזמן היה צריך לסיימו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר