"להשמיד את האנושות"

המנכ"ל האמריקני האשים את "החסידיים" בהפצת הנגיף

מייסד חברת הטכנולוגיה Entrata, התפטר מהחברה לאחר שבמייל ששלח לאנשי מפתח ביוטה טען כי החיסון כנגד הקורונה, הוא חלק ממזימה נרחבת של היהודים (חדשות עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מתנגדי חיסונים יהודים (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

יו''ר ומייסד חברת הטכנולוגה Entrata, דיוויד בייטמן, התפטר מדריקטוריון החברה לאחר שבמייל ששלח לאנשי מפתח במדינת יוטה טען כי החיסון כנגד הקורונה הוא חלק ממזימה נרחבת של היהודים, כך על פי הדיווח היום (רביעי) של העיתונאי צביקה קליין מ'מקור ראשון'.

במייל ארוך ששלח לפוליטיקאים, אנשי עסקים ומנכ"לי חברות טכנולוגיה במדינה, כתב תחת הכותרת ''רצח עם'' כי הוא "כותב את המייל הזה בידיעה שרבים מכם יחשבו שאני משוגע אחרי שקראתם אותו".

"אני מאמין שיש מאמץ סדיסטי בעיצומו להרדים את העם האמריקני. זה ברור עכשיו. אי אפשר להכחיש את זה", כתב, "אף אחד לא עושה כלום. כולם מבטלים את שיקול הדעת שלהם, ומבטלים את האינטואיציה שלהם".

בהמשך המייל הוא טוען כי יעילות החיסון נמוכה, קורא להפסיק להתחסן וטוען כי כל ביקורת נגד החיסון מושתקת מיידית.

בהמשך הוא אף טוען לקונספירציה: "אני מאמין שהיהודים עומדים מאחורי זה. במשך 300 שנה היהודים ניסו לחדור לכנסייה הקתולית ולהציב יהודי בצמרת הכנסייה בחשאי. זה קרה ב-2013 עם האפיפיור פרנציסקוס. אני מאמין שמגפה והשמדה שיטתית של מיליארדי אנשים יוביל למאמץ לגבש את כל מדינות העולם תחת דגל אחד עם שלטון טוטליטרי".

"אני יודע, זה נשמע מופרע. אף אחד לא מדווח על זה, אבל היהודים החסידיים בארה"ב כבר קבעו חוק עבור חבריהם שאוסר עליהם להתחסן מכל סיבה שהיא", כתב, "אני מתפלל שאני טועה בעניין הזה, יוטה חייבת לעצור את קידום החיסונים. הזהירו את העובדים שלכם. הזהירו את החברים שלכם. תתכוננו. הישארו בטוחים".

המכתב שפורסם כמובן עורר סערה רבה בארה"ב וגרר גינויים רבים, כשכאמור, בייטמן התפטר מתפקידו, בחברה גינו את דבריו וגם מושל המדינה התייחס לדבריו והגדיר אותם כאנטישמים.

בייטמן הגיב לדברים ואמר "אין לי שום דבר מלבד אהבה לעם היהודי. כמה מהחברים הכי קרובים שלי הם יהודים. הלב שלי נשבר על 2500 השנים בהם התנהגו אליהם בצורה לא ראויה על ידי כמעט כל מדינה עלי אדמות. אבל אני כן מאמין שהבונים החופשיים עומדים מאחורי המגיפה (ורובם יהודים), אני חושש שמיליארדי אנשים ברחבי העולם מושמדים ברגע זה ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר