סכסוך במשרד החוץ

ביהמ"ש בטיוואן סירב לשחרר עצור ישראלי

בית המשפט בטיוואן סירב הבוקר לבקשתו של ליאור בן יוסף, עציר ישראלי בן 31 לשחרורו למעצר בית. בן יוסף היה מעורב בתקרית אלימה וחשוד בשני סעיפים של שוד ותקיפה (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
עצורים. אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi /FLASH90)

בית המשפט בטיוואן סירב הבוקר (רביעי) לבקשתו של ליאור בן יוסף, עציר ישראלי בן 31 לשחרור למעצר בית. כך על פי הפרסום ב-'Ynet'.

בן יוסף עצור בבית הכלא כחודשיים, מאז אוקטובר האחרון, לאחר שהיה מעורב בתקרית אלימה במהלכה אף נדקר ונפצע. הוא חשוד בשני סעיפים של שוד ותקיפה. כאמור, השופט סירב לבקשתו של בן יוסף להשתחרר למעצר בית והתביעה אף טענה כי טרם נחקרו כל העדים וכי ישנם ראיות שעדיין לא הוצגו.

עם זאת, בית המשפט קבע תאריך לדיון נוסף בעוד כחודש, זאת במקביל להידרדרות במצבו הרפואי. במהלך משפטו הוא לווה בידי הקונסול הישראלי בטיוואן - למרות סכסוך עבודה מתמשך ושביתה של עובדי משרד החוץ, זאת בעקבות בקשת בני משפחתו.

הסכסוך במשרד החוץ עולה מדרגה, כשלאחרונה נשלחו מכתבים לכלל העובדים בהם נדרשו להצהיר כי הם לא חלק מהעיצומים, כשאוימו כי אם הם כן יחוו פגיעה בשכר.

בוועד העובדים זעמו על המהלך ותקפו: "שר החוץ יאיר לפיד, לא עדיף במקום לאיים על העובדים שלך פשוט לשבת עם נציגי העובדים ולהתחיל לפתור את הבעיות במשרד?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר