תפריט מנצח

6 מתכונים טעימים ומחממים לשבת חורפית

כנאפה בשר פריכה, חלות כוסמין שהן פשוט וואו, קדרת בשר מענגת, אושפלאו צבעוני, מרק מחמם ועוגה שמתאימה גם לשבת בבוקר וגם כקינוח לצד תה מהביל (מתכונים, אוכל)

כנאפה בשר (צילום: מורן פינטו)

כנאפה בשר

במקור הכנאפה מתוקה וחלבית, אך הפעם מורן פינטו מגישה אותה בגרסה מלוחה עם מילוי בשר עסיסי מבפנים ופריכות ממכרת מבחוץ.

לחצו כאן למתכון

חלות מקמח כוסמין + טיפ לשמירה על טריות מקסימלית

קשה לחשוב על דברים חיוביים בהקשר של קורונה, וגם כשזה חיובי - המשמעות שלילית מאוד. מלבד יתרון אחד בולט: מאז הקורונה אנחנו אופים את החלות לשבת בבית - וזה מושלם, במיוחד בשבת חורפית.

לחצו כאן למתכון

קדירת אוסובוקו וירקות שורש ביין אדום

דמיינו בשר רך רך ומתפרק מהעצם עם ירקות שורש נימוחים ורוטב שמתחנן לחלה (כזכור, כבר סידרנו אתכם עם מתכון לאחת טובה במיוחד): תבשיל ארוך ומהביל של בקר ושורשים ברוטב ארומטי שחייב להיות על שולחן השבת שלכם.

לחצו כאן למתכון

אושפלאו (פילאף) פרגיות עם אורז וגזר

אושפלאו, פילאף, פלוב - לא משנה איך תקראו לזה או לצד מה תגישו את זה, זו המנה שהכי מרימה לכל עיקרית. היא פשוטה, קלה להכנה וטעימה וטעימה. בדרך כלל האושפלאו בא מסודר בשכבות, אבל אנחנו אוהבים בלגן צבעוני.

לחצו כאן למתכון

מרק כתום

התחזית מבטיחה שבת קרה וגשומה - ואתם יודעים מה זה אומר: מרק כתום סמיך וקטיפתי עם ארומה נפלאה ורכיבים מזינים, כי כולנו צריכים בוסט של בריאות עכשיו.

לחצו כאן למתכון

עוגת קפה ואגוזים

עוגה אוורירית, רכה, לחה ומתוקה שאפשר להכין חלבי או פרווה. אם תבחרו להכין אותה בגרסת פרווה, תפסתם שתי ציפורים במכה אחת: גם עוגה מעולה לשבת בבוקר וגם קינוח נהדר לסעודת השבת שהולך יופי עם תה מהביל בצד.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר