השוד בשכונה החרדית

כתב האישום חושף: זה מה שהתרחש במכולת

שני בקבוקי אלכוהול ו-1,130 שקלים - זה מה ש"הרוויחו" שני השודדים משוד המכולת בשכונת רמות בירושלים, במהלכו, אחד מהם אף דקר את המוכר ופצע אותו; זה האישום (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת השוד (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתבי אישום נגד שני קטינים, תושבי העיר, אשר ביצעו שוד במהלכו נדקר מוכר מכולת לפני כשבוע בשכונת רמות בירושלים.

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו, אחד הנאשמים נכנס למכולת, לקח מהמדפים 2 בקבוקי משקה אלכוהולי ויצא במהירות מבלי ששילם על בקבוקי השתייה. בהמשך, הוא לקח מחברו, הנאשם הנוסף, סכין ומאחד אחר כפפות ונכנס למכולת, כשהוא מסווה את פניו ואוחז בסכין.

אז, פנה הנאשם למוכר ודרש ממנו למסור לו את הכסף מהקופה. המוכר סבר תחילה שהוא מתלוצץ איתו, אך הנאשם דקר אותו ברגלו, לקח מהקופה כסף בסך 1,130 שקלים ויצא מהמכולת.

השוד (צילום: מצלמות אבטחה)

הנאשם מסר לחברו הנאשם השני את הסכין וסיפר לו כי דקר באמצעותה. זמן קצר לאחר מכן הוא אף שרף את הכפפות וזרק אותן לפח אשפה, כמו גם את בגדיו ומכשיר הנייד שלו.

בהמשך הערב עדכן אותו חברו הנאשם השני כי הוא מתצפת על האזור, וכן כתב לו להחביא את הבגדים במחסן ולשמור על זכות השתיקה. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרם למוכר פצע דקירה עמוק והוא נזקק לטיפול רפואי.

כתבי האישום מייחסים לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, שוד בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט, החזקת סכין שלא כדין והפרת הוראה חוקית. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר