תפריט מנצח

6 מתכונים מושלמים לשבת של חורף אמיתי

חלות פשוט טעימות שאתם עומדים להכין בכל שבוע מחדש, דג מרוקאי עסיסי, גולאש מחמם, חמין נימוח וסמיך, סלט עגבניות שיכור שיקליל את התבשילים הכבדים ושטרודל תפוחים קראנצ'י שאפשר להכין חלבי או פרווה (מתכונים לשבת, אוכל)

חלות לשבת (צילום: shutterstock)

חלות פשוט טעימות

הן פריכות מבחוץ ורכות עננים מבפנים עם טריק התפחה מעניין. שף יוחנן למביאסי עם חלות שמדלגות בחינניות על כל הסטיגמות של "קמח מלא" ויגרמו לכם לאמץ אותן בכל שבת.

לחצו כאן למתכון

דג מרוקאי

אוראל בראל מבשל לשבת דג מרוקאי עטוף ברוטב אדום מתובל היטב עם גרגירי חומוס ופלפלים חריפים. אנחנו דאגנו לכם למדריך וידאו מפורט שלב אחר שלב - אתם תדאגו לחלה טובה ושמנמנה לטבול ברוטב המושלם הזה (החלות מהסעיף הקודם מושלמות למטרה הזו).

לחצו כאן למתכון

סלט עגבניות שרי עם גספצ'ו שיכור

שף איציק מזרחי ברק עם סלט מרענן שיקליל את התבשילים הכבדים יותר שמגישים בשבתות חורפיות. הבסיס לסלט הוא גספצ'ו שיכור מה שמייצר תוצאה מיוחדת שאי אפשר לסרב לה.

לחצו כאן למתכון

גולאש

תבשיל בשר, תפוחי אדמה ופלפלים שמתאים בול לסעודת שבת חורפית שכזו.

לחצו כאן למתכון

חמין עם אסאדו, נקניקיות בשר, קישקע ביתי ומה לא

זה רק נשמע הרבה. בפועל? המתכון הזה של מורן פינטו קל מאוד להכנה ויש לכם סיר חמין עם אסאדו נימוח מרוב בישול, נקניקיות בשר לעיסות, תפוחי אדמה ובטטה רכים, גריסים וקישקע שתוכלו להכין בעצמכם.

לחצו כאן למתכון

שטרודל תפוחים

מלי יהודיוף עם מאפה מדהים וקראנצ'י שימלא את הבית בריח משגע. אפשר להכין אותו מקמח לבן, קמח מלא או כוסמין, חלבי או פרווה - לבחירתכם.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר