"נגד הצניעות"

בעקבות פרסומת: קריאות לחרם צרכני על 'דוריטוס'

מחאת רשת: פרסומת של דוריטוס שעלתה הבוקר לרשתות ומעודדת פגיעה בערכי המשפחה מעוררת זעם רב במגזר החרדי וקריאות רבות נשמעות לחרם צרכני על החברה (צרכנות)

בני סולומון | כיכר השבת |
חטיף דוריטוס (צילום: יח"צ, ארכיון כיכר)

מחאת רשת: פרסומת של דוריטוס שעלתה בסוף השבוע לרשתות - מעוררת זעם רב במגזר החרדי וקריאות רבות נשמעות להחלת חרם צרכני על החברה.

הפרסומת, שפוגעת בריש גלי בערכי המשפחה, מעודדת במה שרואים רבים מהצרכנים פגיעה בקדושת הנישואין והמשפחה, בטענה כי "יש משפחות שיצרה המציאות המורכבת", ב"משפחה שלך מותר לך להיות מי שבא לך", טוענים מפיקי הפרסומת.

חטיף הדוריטוס פופולארי מאוד במגזר החרדי ופרסומת התועבה מהווה קו אדום בעיני רבים. התגובות לא איחרו לבוא. הרב אפרתי הודיע כי "אסור לקנות דוריטוס, גם בלי התועבה".

"יש להימנע מלתמוך בגאוות מעשה ארץ מצרים אשר הוזהרנו עליו. אסור להכיר במי שחיים כך כמשפחה ועושים מכך ראווה כנגד הצניעות והענווה והמשפחה היהודית כהדרכת התורה הקדושה", הוסיף הרב.

סגן ראש העיר ירושלים, אריה קינג וייץ: "חייבים, למען בריאות נפשם ונשמתם של הדורות הבאים, להחרים את ‘דוריטוס‘ שמנסים להשפיע על התא הטבעי המשפחתי, דרך פרסום מוצריהם", קינג הוסיף: "והעיקר יש לדוריטוס כשרות של בד"ץ בית יוסף ובד"ץ העדה החרדית!”.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר