בשלג בירושלים

הוגשה הצהרת תובע נגד תושב מזרח ירושלים שהשליך גדר על ניידת משטרה

המשטרה השלימה את חקירתו של תושב מזרח ירושלים, החשוד במעורבות בהפרת סדר שארעה בחסות השלג בירושלים, בין היתר השליך גדר ברזל על ניידת משטרה (בארץ)

בני סולומון | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Michal Fattal/Flash90,)

משטרת ישראל השלימה היום (רביעי) את חקירתו של תושב מזרח ירושלים החשוד במעורבות בהפרת סדר שאירעה בחסות השלג בירושלים, הוא חשוד כי השליך בין היתר גדר ברזל על ניידת משטרה.

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים השלימו את החקירה שנפתחה בעקבות הפרת הסדר האלימה שארעה בסוף חודש ינואר, בחסות השלג שירד בעיר ירושלים, במהלכה יידו מספר צעירים אבנים וחפצים נוספים במזרח העיר ירושלים.

החשוד, בן 15, נעצר לחקירה לפני כשבוע בעיסוואה, זאת לאחר שתיעוד המקרה הועלה לרשת החברתית "טיקטוק". בחיפוש שנערך על ידי הבלשים בעת מעצרו, אותרו פריטי הלבוש עמם תועד במעשה ומעצרו הוארך.

היום, הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בבימ"ש ומעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים לטובת הכנתו והגשתו של כתב האישום נגדו.

בתוך כך, הלילה בפעילות שוטרי מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, נעצרו שני חשודים שעל פי החשד היו מעורבים אמש בפגיעה בדגל המדינה במרכז שירות משולב הנותן שירות משטרתי ואזרחי לתושבי סילוואן במזרח העיר.

בעקבות המקרה, החלה המשטרה בפעולות חקירה וסריקות אחר החשודים במעשה זה, בעקבותיה נעצרו הלילה שני חשודים בני 18 ו-19 תושבי מזרח ירושלים, בחשד לפגיעה בדגל המדינה ממניע גזעני, והם הועברו לחקירה בתחנת 'שלם' של המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר