תשובה ישירה

כשגפני נשאל: "אתה עדיין חושב שראש הממשלה בנט פסיכי?"

בראיון בסוף השבוע, נשאר יו"ר יהדות התורה, כמעט שבועיים אחרי האמירה שעוררה סערה, אם עדיין הוא חושב שראש הממשלה נפתלי בנט פסיכי • התשובה: "האמת, כן" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
לא חוזר בו. גפני (צילום: פלאש 90)

כמעט שבועיים אחרי שעורר סערה כשצרח במליאת הכנסת כי בנט הוא ראש ממשלה פסיכי, אחרי שחוק הגיוס אושר בקריאה ראשונה, יו"ר יהדות התורה משה גפני מסרב להתנצל.

בסיום ראיון שהעניק הערב (מוצאי שבת) לרינה מצליח בחדשות 12, נשאל גפני אם עדיין הוא חושב שראש הממשלה נפתלי בנט פסיכי. גפני השיב: "האמת, כן".

הוא הוסיף והסביר: "יושב ראש ממשלה, עובר חוק בכנסת שחלק לא מרוצים ממנו, היו עצובים באותו יום, מה עושה ראש ממשלה נורמלי? בא אלינו, מגיע מדבר, ראש ממשלה הרי מייצג את כל העם במקום זה הוא עושה תנועה של ילד בגן ילדים שעושה שרירים, זה לא פסיכי? מה זה? יש לך הגדרה אחרת בעברית?"

כזכור, לפני כשבוע וחצי גפני זעק במליאה: "למה הקדוש ברוך הוא העניש אותנו עם ראש ממשלה פסיכי, ראש משמלה פסיכי". ח"כ חיים ביטון מש"ס הגיב לו: "בעוונותינו הרבים".

גפני במליאה: ראש ממשלה פסיכי (באדיבות ערוץ הכנסת)

שעה קלה קודם לכן, רגע לאחר אישור חוק הגיוס, גפני קם ממקומו וצעק לעברו של בנט שעבר בסמוך אליו: "בושה, תתביישו לכם", בנט השיב לו בתנועת 'לייק' באצבעו.

בנאום במליאת הכנסת, תקף גפני: "בשביל מה הממשלה הזאת קיימת. מה היא עושה? מה היא עושה בעניין של יוקר המחיה? האמת שאני לא יודע מה היא גם עושה בנושא של הקורונה. עוברים כל יום מקיצוניות לקיצוניות. בכל תחום שממשלה שולטת, במיוחד בדברים קריטיים, יש דברים שצריך להיזהר: מצד אחד, למשל, בנושא הכלכלי ביוקר המחיה, צריך לא לפגוע במפעלים, צריך לשמור על העובדים וצריך שהמחיר לא יעלה. צריך לדעת לעשות את האיזון הזה. זה לא סיפור פשוט. צריכה להיות ממשלה עם רגישות, עם יכולת ועם כישורים. הם לא יודעים לעשות את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר