צפו בנאום

הרב והתרנגולות: אמסלם 'קרע' מצחוק את הח"כים

על עצות מהרב, תרנגולות שחלו ומתו בכמויות גדולות, ואובדן עצות ופתרונות • דודי אמסלם נטל הפוגה בנאומו במליאה והחליט לספר לחברי הכנסת על התרגילי הרב חנינה (מעניין)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אמסלם במליאה (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בנאומו במליאה, נטל חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד הפוגה, וסיפר לחברי הכנסת על תרנגולות שמתו - ועצות שהתקבלו מ'רב'. צפו בקטע המלא.

"חקלאי בצפון, היה לו לול תרנגולות והם הרגישו לא טוב, הרגיש שהן חולות. בא לחבר שלו, אומר לו 'תגיד מה אתה מציע?' עונה לו החבר: 'יש לנו הרב חנינה, יש לו סגולות'. בא אליו, ואמר לו שהתרנגולות שלו חולות.

"עונה לו הרב, אין בעיה, תקשור סרט אדום על הרגל ויהיה בסדר. וואלה הקשיב לו וקשר. בסופו של דבר הוא קם אחרי יומיים ומתו לו 300 תרנגולות. חוזר לרב, אומר לו: 'הרב מתו'. עונה לו הרב: 'יודע מה, לא ידעתי שזה ככה. אז בוא תפריד את הזכרים מהנקבות והכל יסתדר לך'. טוב הוא מפריד את הזכרים מהנקבות, חוזר אליו אחרי יומיים ואומר לו: כבוד הרב היום מתו 800.

"עונה לו הרב, תקשיב: אם ככה, אירוע חזק מאוד, אני צריך לחשוב על רעיון גאוני חזק. הוא אומר לו: תקשיב מה שאני מציע תצבע להם מהכרבולת ועד הזנב בצבע צהוב ותראה שהכל יהיה בסדר. הוא צובע כל הלילה הוא וילדיו את התרנגולות מתעורר למחרת ורואה שכולם מתו. בא לרב ואומר כולם מתו. עונה לו הרב: ווי חבל אתה יודע עוד כמה רעיונות טובים יש לי?"...

צפו בוידאו באדיבות ערוץ כנסת. תכני הערוץ זמינים כל הזמן בטוויטר, בפייסבוק ובטלגרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר