קונספירציות חגגו

חושף פרשת הריגול חזר לרשתות החברתיות: "אם הייתי יודע"

אחרי שכל חשבונותיו החברתיים ירדו מהרשתות באופן פתאומי והעלו תהיות רבות, חשבון הטוויטר של עיתונאי כלכליסט, תומר גונן - שחשף את פרשת פגסוס, שב לפעילות (חדשות, ברשת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
פרשת פגסוס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי שכל חשבונותיו החברתיים ירדו מהרשתות באופן פתאומי והעלו תהיות רבות, חשבון הטוויטר של עיתונאי "כלכליסט" תומר גונן - שחשף את פרשת פגסוס, שב היום (ראשון) לפעילות.

כזכור, גונן הותקף במשך ימים, זאת לאחר שלטענת ועדות הבדיקה - החריגות בפרשת 'פגסוס' היו קטנות בהרבה ממה שטען, ברשתות עלתה קריאה לגונן שיציג את ההוכחות לתחקיר בטענה כי הוא שקרי אך הוא סרב.

בהמשך צייץ "נשבעתי למקורותי: אגן עליכם עד שכל האמת תתגלה. הבטחתי: אעשה כל שביכולתי שלא תגמרו כמו ליאורה גלאט ברקוביץ', ענת קם, או אדוארד סנודן", הסביר גנון, כאשר הוא מכוון לחושפי שחיתות, לדבריו: "התחייבתי: אגן על כל היקר לכם- חירות, משפחה, קריירה- כי בחרתם לא לשתוק ולחשוף את האמת. סיכנתי את שמי הטוב לא בגלל תמימות. רק כי בדקתי את העובדות".

תומר גונן (צילום מסך מתוך חשבון הטוויטר הרשמי של תומר גונן)

מספר שעות לאחר הציוץ חשבונותיו ברשתות נעלמו באופן מסתורי, הירידה הפתאומית מהרשתות עוררה תאוריות קשר רבות שטענו כי הם הוסרו בידי גורמים במשטרה שחפצים בהסתרת האמת.

כאמור, היום ולאחר אי-ודאות ותהיות רבות צייץ החזיר גונן את חשבונותיו וצייץ: "אם הייתי יודע שלצאת מהטוויטר יעשה יותר רעש מלהישאר בו, הייתי מוותר (-: חזרתי".

(צילום מסך מתוך חשבון הטוויטר הרשמי של תומר גונן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר