"רוצים 'לדפוק' אותנו"

חונים בבית שמש? תזהרו מהמדרכות האפורות

תושבי בית שמש החלו לקבל דו"חות על חניה בסמוך למדרכות אפורות כשאין כל סימון או שלט האוסר על חניה. בעיריית בית שמש מבהירים: לא מדובר בטעות, ומציעים לכם לערער (רכב)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
אילוסטרציה - דוח חניה (צילום: פלאש 90)

זעם בבית שמש: אם עד היום התרגלו תושבי העיר לקבל דו"חות מוצדקים במקרים של חניה באדום לבן, או במקרים של חניה בכחול לבן ללא תשלום, הרי שבימים האחרונים החלו תושבים לקבל דו"חות גם על חניה במדרכות אפורות, כשאין כל תמרור האוסר על חניה באזור. כך לפי עדויות מספר תושבים.

מבדיקת 'כיכר', עולה כי רכבים שחנו בסמוך למדרכה אפורה, שם אין כל תמרור האוסר זאת - קיבלו דו"ח על חנייה בלתי חוקית. לטענת מקבלי הדו"חות הם אף החנו את הרכב בין שיירה של רכבים שחנו במקום, ולאחר שווידאו כי מותר מותר לחנות במקום, למרות זאת כשחזרו לרכב נדהמו לראות דו"ח עם חובת תשלום על סך 250 שקלים מוצמד לרכבם.

חנה באפור וקיבל דו"ח (באדיבות המצלם)

אחד ממקבלי הדו"ח אמר בכאב לכתב 'כיכר': "אם המקום אסור בחניה מדוע אינכם צובעים את המדרכה באדום לבן? מדוע אין כל שלט האוסר על חניה במקום? האם יתכן שעיריית בית שמש בכוונה משאירה את הסימון האפור כדי לגבות מהאזרחים קנסות ללא כל הצדקה?!".

"אני במצוקה כלכלית עכשיו, יוקר המחייה גם ככה מטריד, ופתאום קיבלתי את הדו"ח על לא עוול בכפי, זה מתסכל, כאילו רוצים 'לדפוק' אותך, לא הייתה שום דרך לדעת כי המקום אסור בחנייה, פשוט שערורייה".

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: "מדובר בחנייה בנתיב נסיעה המסכן את הנוסעים במקום. בתקופה מוגדרת ניתנו אזהרות לחונים במקום ולאחר תקופת האזהרה החלו לתת דוחות. זכות הערעור על הדוח שמורה וקיימת לפונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר