נהוראי גרמה בסינגל חדש: "יש לי חבר"הזמר והיוצר נהוראי גרמה בסינגל חדש שכתב והלחין בעצמו - "יש לי חבר". על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי המעבד ראובן חיון (סינגלים וקליפים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | ל' באדר א' | 03.03.224תגובות10100:00/3:01ראובן חיוןנהוראי גרמההאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה4חכם, מרגש ומחזק!!!!!!!אימוגים לתגובהשיר פצצה07.03.22 דיווחתגובה3יפהההה מאדדדדדדדדד אלוףףףףאימוגים לתגובהמהמםםם03.03.22 דיווחתגובה2וואו סגנון נדיר! ממש אהבתי!אימוגים לתגובהוואו03.03.22 דיווחתגובה1וואוו ממש יפהאימוגים לתגובהמישהי06.03.22 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26אלעזר ביטון בסינגל בכורה קצבי: "דע"יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות