נהוראי גרמה בסינגל חדש: "יש לי חבר"הזמר והיוצר נהוראי גרמה בסינגל חדש שכתב והלחין בעצמו - "יש לי חבר". על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי המעבד ראובן חיון (סינגלים וקליפים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | ל' באדר א' | 03.03.224תגובות10100:00/3:01ראובן חיוןנהוראי גרמההאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה4חכם, מרגש ומחזק!!!!!!!אימוגים לתגובהשיר פצצה07.03.22 דיווחתגובה3יפהההה מאדדדדדדדדד אלוףףףףאימוגים לתגובהמהמםםם03.03.22 דיווחתגובה2וואו סגנון נדיר! ממש אהבתי!אימוגים לתגובהוואו03.03.22 דיווחתגובה1וואוו ממש יפהאימוגים לתגובהמישהי06.03.22 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26משה לוק בסינגל חדש: "י-ה דודי"יאיר טוקר|08.06.26שמוליק סוכות בסינגל קליפ חדש: "נשאר רק הלב"יאיר טוקר|07.06.26
0 תגובות